محمدی در بازدید از نمایشگاه کتاب مطرح کرد؛

اسامی کاروان های حج 96 تا پایان هفته اعلام می شود

رئیس سازمان حج اعلام کرد: اسامی تمام کاروان‌های حج 96 تا پایان هفته جاری اعلام می‌شود.

اسامی کاروان های حج 96 تا پایان هفته اعلام می شودبه گزارش خبرنگارحوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت در حاشیه بازدید از سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در جمع خبرنگاران، با اشاره به آخرین اقدامات سازمان حج برای اعزام حجاج، اظهار داشت: با توجه به مقدماتی که برای حج امسال فراهم شد، هتل های مورد نیاز حجاج در مکه مکرمه و مدینه منوره تأمین شده و ثبت نام زائران در کاروان ها بزودی آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه اسامی کاروان ها و نرخ سفر تا پایان هفته جاری اعلام خواهد شد، گفت: واجدین تشرف به حج امسال که برای  ثبت نام اولیه تشرف به حج به بانک ها مراجعه کرده و ودیعه حج خود را تا مبلغ حداقل یکصد میلیون ریال کامل کرده اند، برای ثبت نام در کاروان های حج اولویت دارند.

محمدی با بیان اینکه نمایشگاه بین المللی کتاب تهران یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی کشور است، گفت:  نمایشگاه بین المللی کتاب تهران کار ارزشمندی است. حجم کاری و تعداد عناوین و ناشرینی که در این نمایشگاه حضور دارندو استقبال مردم نشان می دهد به کتاب علاقه مندند هرچند سطح کتابخوانی در کشور اندک است.

انتهای پیام/







اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
در نرخ حج 96 خلیها نمی توانند اعزام شوند چونکه هزینه را ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
در نرخ حج 96 خلیها نمی توانند اعزام شوند چونکه هزینه را ندارند
آخرین اخبار