کرمانشاه؛

سالار غلامی این بار بازنده میدان شد

کاپیتان تیم ملی بوکس در پایان سه راند مبارزه با رای داوران بازنده اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛دبیر هیأت بوکس استان کرمانشاه‌ گفت: سالار غلامی کاپیتان تیم ملی بوکس و قهرمان کرمانشاهی برای کسب سهمیه رقابت‌های جهانی آلمان در رقابت‌های بوکس قهرمانی آسیا رو در روی سنجر تورسونوف از کشور ازبکستان قرار گرفت و در پایان سه راند مبارزه با رای داوران بازنده اعلام شد.

داریوش شادرام گفت: رقابت‌های بوکس قهرمانی آسیا با حضور بیش از 200 بوکسور از 29 کشور، 10 اردیبهشت‌ماه در مجموعه ورزشی شهر تاشکند ازبکستان برگزار شده است.

دبیر هیأت بوکس استان کرمانشاه‌ با بیان اینکه این دوره از رقابت‌ها امروز به پایان می‌رسد، گفت: تیم ملی ایران با هشت بوکسور در اوزان مختلف با کاپیتانی سالار غلامی، قهرمان کرمانشاهی نماینده وزن ۹۱ کیلوگرمدر این دوره از مسابقات حضور داشت.

وی ادامه داد: غلامی، بوکسور کرمانشاهی در مبارزه نخست خود مقابل مشتزن اهل اردن با اقتدار به پیروزی رسید و به جمع هشت نفر برتر راه یافت.

این مسؤول در پایان گقت: سالار غلامی بوکسور وزن 91 کیلوگرم کشور روز گذشته برای کسب سهمیه رقابت‌های جهانی آلمان رو در روی سنجر تورسونوف از کشور میزبان(ازبکستان( قرار گرفت و در پایان سه راند مبارزه با رای داوران بازنده اعلام شد.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.