باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می‌دهد؛

کارخانه کاشی جم هم تعطیل شد/ دومینوی تعطیلی کارخانجات ادامه دار است

کارخانه کاشی "جم" هم به لیست بلند بالای کارخانجات تعطیل شده با 230 کارگر پیوست.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، نام کارخانه کاشی جم بروجرد هم به لیست کارخانه‌های تعطیل شده اضافه شد.

این کارخانه که یکی از برندهای معروف تولیدکننده کاشی بوده و روزگاری نه چندان دور محصولات خود را به کشورهای دیگر صادر می‌کرد، متأسفانه اکنون خط تولید این کارخانه کاملاً تعطیل شده و ۲۳۰ کارگر بیکار شدند.

عدم همکاری بانک‌ها، نبود سرمایه در گردش، از مهم‌ترین مشکلات این کارخانه بوده و بسیاری از فعالان حوزه کاشی و سرامیک هم بر این باورند که رکود بازار مسکن تأثیر مستقیمی بر ایجاد رکود بر این بازار شده است.

عضو انجمن کاشی و سرامیک با تأیید خبر تعطیلی جم  اظهار داشت: کارخانه جم چند ماه است که تعطیل شده و کارگرانش هم بیکار شده اند.

عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی نیز هم در این خصوص با تأیید خبر تعطیلی این کارخانه اشاره کرد: تا کنون اتفاقی برای راه اندازی مجدد کارخانه کاشی جم نیافتاده است. 

در این رابطه مصطفی گودرزی رئیس اتحادیه کاشی ساز و کاشی فروش در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی بیان کرد: در ارتباط با تعطیلی این کارخانه و از این دست موارد تا بعد از انتخابات ریاست جمهوری مصاحبه و یا پاسخی نخواهم داد.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار