اهواز؛

برگزاری المپیاد ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا به میزبانی دزفول

رییس هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا دزفول از برگزاری المپیاد ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان در این شهرستان خبر داد.

برگزاری المپیاد ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا به میزبانی دزفولبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ امان‌الله تختائی، رییس هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا دزفول گفت: این المپیاد از 21 اردیبهشت‌ماه به مدت 2 روز، در 4 رشته ورزشی دارت، شطرنج، تیراندازی و تنیس‌ روی‌ میز به میزبانی دزفول برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه 20 تیم از شهرستان‌های مختلف استان در این رقابت‌ها شرکت خواهند کرد، خاطرنشان کرد: این مسابقات با حضور 200 ورزشکار، مربی و سرپرست در هر 2 بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

تختائی بیان داشت: در این المپیاد ورزشکاران مختلف استان در بخش‌های بیماران دیابتی، همودیالیزی، ام‌اس، تالاسمی، هموفیلی و پیوند اعضا با یکدیگر برای کسب سکوهای برتر به رقابت می‌پردازند.

رییس هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا دزفول با بیان این‌که بیش از 1 سال است که هیات بیماران خاص و پیوند اعضا در دزفول راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: هدف از برگزاری این المپیاد، ایجاد انگیزه، تقویت روحیه و بالابردن سطح سلامت بیماران به وسیله ورزش است.

وی اذعان داشت: در مراسم اختتامیه این المپیاد نیز در حضور مسئولان استانی و شهرستانی، با اهدا حکم، مدال، جایزه و جام تیمی، از نفرات و تیم‌های برتر تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.