ولیئی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

پیش بینی 9 میلیارد تومانی جمع آوری زکات در سال 96

مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: با همکاری خیران در پرداخت زکات پیش بینی می شود امسال مبلغ 9 میلیارد تومان زکات جمع آوری شود.

پیش بینی 9 میلیارد تومانی جمع آوری زکات در سال 96محسن ولیئی مدیر کل کمیته امداد استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛با اشاره به مبلغ جمع آوری زکات در سال 95 اظهار داشت: با همکاری ائمه جماعات در سال 95 حدود 7 میلیارد تومان زکات در ستادها و شوراهای زکات استان تهران جمع آوری شده که از این مبلغ 5 میلیارد و 900 میلیون تومان زکات واجب و مستحب بوده و حدود ۸۰۰ میلیون تومان نیز در قالب کفارات پرداخت شده است.

وی ادامه داد: سهم محرومان از مصرف زکات در سال 95 که از سوی مشارکت های خیران در سطح استان جمع آوری شد نسبت به سال 94 افزایش قابل ملاحظه ای داشته است بطوریکه 68 درصد از مبلغ جمع آوری شده صرف محرومان و مابقی برای پروژه های عمرانی هزینه شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران تصریح کرد: با توجه به همکاری خیران نسبت به پرداخت زکات در سال 95 پیش بینی می شود که امسال نیز مبلغ 9 میلیارد تومان زکات جمع آوری شود.

ولیئی در پایان گفت: با پرداخت به موقع زکات می‌توان اقدامات بسیار مهمی به منظور رفع نیازهای افراد محروم جامعه انجام داد و در همین جهت نیز مبلغان امر زکات می توانند با بهره‌گیری از روش‌های مؤثر تبلیغی و بیان آثار پرداخت زکات، احیاگر بیش از پیش این فریضه در مناطق مختلف استان باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار