در جمع خبرنگاران:

جهانگیری: در کار جهادی باید از حداقل منابع کشور حداکثر بازدهی گرفته شود/برنامه‌های مدونی در همه زمینه‌ها دارم

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه تجربه کار جهادی دارم و هم در جهاد سازندگی کار کردم، تاکید کرد: در بین کاندیدای موجود تنها کسی که سابقه جهادی دارد و جهادگر بوده من هستم.

جهانگیری: در کار جهادی باید از حداقل منابع کشور حداکثر بازدهی گرفته شود/ در همه زمینه‌ها برنامه‌های مدون دارمبه گزارش خبرنگار انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛ اسحاق جهانگیری دقایقی پیش پس از ضبط برنامه تلویزیونی خود در ساختمان سیمای‌ جمهوری اسلامی با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر اینکه کار و مدیریت جهادی از نظر شما چگونه است گفت: در بین کاندیداهای موجود تنها کسی که سابقه جهادی دارد و جهادگر بوده من هستم زیرا من هم تجربه کار جهادی دارم و هم در جهاد سازندگی کار کردم.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه معنای کار جهادی، کار دقیق، پرانرژی، خستگی ناپذیر و کاری تعبیر می شود که منابع کشور هدر داده نشود، بیان داشت: در کار جهادی باید از حداقل منابع کشور حداکثر بازدهی گرفته شود و کسانی که کار را به قیمت بالا و گران انجام می‌دهند و مجموعه تحت امرشان را گران اداره می‌کنند، فقط ادعا می‌کنند که کار جهادی انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: اگر خودرویی بتواند با 5 لیتر بنزین مسافتی را طی کند ولی شما با مصرف 10 لیتر بنزین زودتر برسید نمی‌توانید بگویید که کار جهادی انجام داده‌ایم زیرا مهم این است که منابع کمتری مصرف کنیم و بازدهی بیشتری داشته‌ باشیم که من در این زمینه برای همه سطوح مدیریتی کشور برنامه‌ خوبی دارم.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به پرسش دیگر باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر اینکه برای بازگشت نخبگان به کشور چه‌ برنامه‌ای دارید بیان داشت: برای بازگشت نخبگان به کشور باید شرایط مورد نیاز آنها را فراهم کنیم، زیرا نخبگان امکانات زیربنایی مانند امکانات مطالعاتی و آزمایشگاهی می‌خواهند که در اختیارشان قرار بگیرد و بتوانند از دانش‌شان استفاده کنند.

وی تصریح کرد: باید فضا طوری شود که به نخبگان گفته شود فضا برای کار شما و ایجاد شرکت‌های اقتصادی که صدها جوان تحصیل‌ کرده بتوانند در آن کار کنند، فراهم است.

وی افزود: برای ایجاد شرایط موجود از قبیل تامین مالی و وام‌های ارزان حمایت می‌کنم تا فرزندان این کشور به ایران بازگردند و به کشور خودشان خدمت کنند.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در حال حاضر مسئول اقتصاد مقاومتی هستم و در این چندسال گذشته‌ام به خوبی برای اقتصاد مقاومتی وقت گذاشته‌ام و فکر می‌کنم که اگر کاندیدای دیگری مانند من بخواهد برای اقتصادی مقاومتی وقت بگذارد چند سال باید بگذرد چون هم اطلاعات طرح‌های اقتصاد مقاومتی زیاد است و هم می‌دانم که الان چه ‌کارهایی شده و بعد از آن چه باید انجام شود.

وی گفت: امیدوارم هر کس که انتخاب شد سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را که می تواند اقتصاد کشور را به نقطه مطلوبی برساند به خوبی اجرا کند.

جهانگیری در ادامه در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه چه برنامه‌ای برای دولت خود داریم گفت: من در همه زمینه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و چالش‌های روبه‌رو و راه‌های برون رفت از این چالش‌ها برنامه‌های مدونی تهیه کرده‌ام که در زمان لازم منتشر می‌کنم ولی چون تصمیم‌ گرفتم که هیچ‌ کارهزینه‌زایی انجام ندهم از طریق همین صدا وسیما و فضای مجازی این کار را انجام می‌دهم.

وی در خصوص برنامه‌های تبلیغاتی خود گفت: کار من از طریق دریچه رسانه ملی است و سعی می‌کنم از همین طریق با مردم گفت‌وگو کنم و اطلاعاتم را به آنها منتقل کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.