کرمان؛

خون مقتول 7سال بعد دامن قاتل را گرفت

فرمانده انتظامی شهرستان رودبارجنوب از دستگيری قاتل فراری بعد از گذشت 7 سال توسط پليس آگاهی اين شهرستان خبر داد.

خون مقتول 7سال بعد دامن قاتل را گرفتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان  و بنا به اعلام پایگاه خبری پلیس ٬ سرهنگ رضا فيروز بخت گفت : در جريان درگيری مسلحانه منجر به قتل يكی از شهروندان در شهرستان رودبارجنوب در سال 89،رسيدگی به اين پرونده به صورت ويژه در دستور كار پليس آگاهی قرار گرفت.
 
اين مقام انتظامی افزود:به علت فرار قاتل به شهرستان های مختلف و تغيير متوالی محل اختفاء وی،اقدامات پليسی جهت شناسايی و دستگيری متهم به نتيجه نرسيد، اما تلاش ها برای به دام انداختن وی كماكان ادامه داشت.
 
فرمانده انتظامی رودبارجنوب تصریح کرد:سرانجام پس از 7 سال تلاش شبانه روزی و کار اطلاعاتی با هوشياری مأموران آگاهی و همكاری با يگان تكاوری كهنوج، متهم در يكی از روستاهای شهرستان كهنوج شناسايی و در اقدامی غافلگيرانه دستگير شد.
 
فيروز بخت خاطرنشان کرد : متهم در بازجويی های انجام شده صراحتأ به جرم خود اعتراف کرد و پس از تکميل تحقيقات به مراجع قضايی معرفی شد.
 
اين مقام انتظامی در پايان با اشاره به اين مطلب كه دستگيری اين قاتل فراری باعث رضايت مسئولان و مردم شده است خاطر نشان ساخت : پليس با هوشياری و آمادگی كامل اجازه جولان دادن به هنجار شكنان و مخلين نظم و امنيت را نخواهد داد.
 
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار