مریم کاظمی دبیر بیست و چهارمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان شد

طی حکمی مریم کاظمی بازیگر و کارگردان تئاتر به عنوان دبیر بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان منصوب شد.

به گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی؛ در متن حکم مهدی شفیعی مدیر کل هنرهای نمایشی برای مریم کاظمی آمده است:

«هنرمند گرامی

سرکار خانم مریم کاظمی

تئاتر کودک و نوجوان به واسطه ارتباط نزدیک و اثرگذار با جامعه پویا و جویای این رده سنی همواره از مهم‌ترین حوزه‌های تئاتر بوده است.

در این میان جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با تجربیات ارزنده بیش از دو دهه برگزاری نقش ویژه‌ای در هدایت، ایجاد شور و انگیزه و تقویت گروه‌های نمایشی داشته و دارد و آگاهی‌بخشی، تشویق و ترغیب کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها به حضور در تالارها و مکان‌های اجرای این گونه از تئاتر را با هدف کمک به ساختن فردایی روشن‌تر، دنیایی پاک تر و پرنشاط برای فرزندان شایسته این سرزمین دنبال می‌کند.

نظر به تخصص و تجربه سرکار عالی و اتفاق نظر با مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان به موجب این حکم به عنوان دبیر بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان منصوب می‌شوید.

امید که در سایه مهر خداوند بزرگ و با بهره‌گیری از رهنمودهای هنرمندان و صاحبنظران این حوزه و استفاده مناسب از توان و قابلیت‌های موجود در استان همدان و تعامل سازنده با مدیران فرهنگی این استان در برگزاری شایسته این رویداد هنری پیروز و سربلند باشید.»


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار