کمالی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

کاندیدا‌ها به جای اعلام دارایی خود برنامه هایشان را اعلام کنند

دبیر کل حزب اسلامی کار گفت: مبنای رأی مردم ارائه برنامه‌های مدون و عقلانی از سوی کاندیداهاست و این در حالی است که چنین برنامه‌ای از سوی کاندیدا‌ها مشاهده نمی‌شود.

حسین کمالی دبیر کل حزب اسلامی کار در گفتگو با خبرنگار انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون پیشنهاد قالیباف یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری مبنی بر اعلام دارایی نامزدها در مناظره بعدی اظهار داشت: بنده فکر میکنم که کاندیداها به جای انجام این گونه حرکات و بحث ها و اعلام دارایی های خود بهتر است برنامه هایشان را به مردم اعلام کنند زیرا تنها خواسته مردم این است که ببینند خط مشی کاندیداها برای اداره کشور چیست . 

وی افزود:اگر کاندیداها صلاحیت و رفتار مناسبی نداشته باشند  نیز مرجع رسیدگی به این مسائل تنها دستگاهای ذیربطی هستند که در قانون اساسی کشور تعریف و تبیین شده است.

کمالی با اشاره به این مسئله که کاندیداها باید چه مسائلی را بازگو کنند و مردم باید بر اساس چه  به انها رأی بدهند تصریح کرد: لازم است که بگویم مبنای رای مردم ارائه برنامه های مدون و عقلانی از سوی کاندیداهاست و این در حالی است که  چنین برنامه ای از سوی کاندیداها مشاهده نمی شود. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار