فرمانده حشد الشعبی در جنگ تحمیلی هشت ساله + فیلم

در این خبر صحبت های جالب و شنیدنی هادی العامری در خصوص ولایت پذیری از امام خمینی (ره) را در جنگ تحمیلی ببینید.

ولایت پذیری ستودنی فرمانده عراقی از امام خمینی (ره) در جنگ تحمیلی+ فیلم
به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هادی فرحان عبدالله العامری ملقب با حاج العامری و هادی العامری فرمانده سپاه بدر در عراق است که با نظامیان خود تلاش های فراوانی را برای پاک سازی عراق از شر گروه تروریستی داعش انجام داده و توفیقات بسیاری نیز داشته است.

این فرمانده کارکشته نظامی متولد 1954 میلادی در استان دیاله عراق است به دلیل مبارزات فروان از دهه 80 میلادی علیه رژیم بعث عراق و صدام حسین و صدور حکم اعدام سالها به دور از خاک عراق زندگی کرد.

هادی العامری تابعیت ایرانی دارد و ولایت پذیری وی از رهبر فرزانه انقلاب زبانزد بوده است، وی از سال 1982 متولی اموری خاص در سپاه بدر در ایران بود و سال 1991 نیز با عملیات های نظامی در داخل عراق حملات عدیده ای به رژیم بعث داشت.

در ادامه فیلمی را از ولایت پذیری ستودنی وی از امام خمینی (ره) ببینید، در این فیلم که بخشی از مستند روایت فتح است وی به زبان عربی حکم را حکم امام در جنگ و صلح اعلام می کند.


دانلود

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۰۲:۰۵ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
عجیبه ک هروقت برنامه روایت فتح میبینم باید تا لحظه ی آخر نگاش کنم یه حال و هوای دیگه ایی داره اصلا .یاد امام و شهدا دل میبره........ آخی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
زنده باشی دلاوررررررررررررررررررررررررررررر
آخرین اخبار