انتشارات امیرکبیر شکوفه‌باران شد!

امسال حدود 150 عنوان کتاب چاپ اول از امیرکبیر در نمایشگاه کتاب عرضه شده است.

انتشارات امیرکبیر شکوفه‌باران شد!
محمد دهدشتی مشاور انتشارات امیرکبیر در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: ما امسال در حدود 150 عنوان کتاب چاپ اول داشتیم که 110 عنوان آن مربوط به شکوفه یعنی کتاب های کودک و نوجوان است. همچنین  220 عنوان تجدید چاپ هم داشتیم.  

وی افزود: انتشارات امیرکبیر در زمینه‌ها و رشته‌های مختلف کار می‌کند. کتاب‌های تاریخی، فرهنگ و مرجع و کتاب‌های مربوط به فرهنگ و تمدن ایران اسلامی از آن جمله است.

دهدشتی چند عنوان کتاب مهم جدید امیرکبیر را معرفی کرد: «بررسی و نقد اصلاحات ارضی در ایران» از خانم لمبتون که اوایل دهه 40 انجام داده است و شناخته شده است. «تاثیرات سیاسی نفت در ایران»، «تحولات سیاسی ایران بین مشروطه و انقلاب 57» دو کتاب قابل توجه دیگر است. بیشتر کتاب های ما آکادمیک هستند و برای تحقیقات مفید است.

محمد دهدشتی همچنین در خصوص میزان فروش این انتشاراتی در سی امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: فروش انتشارات امیرکبیر در روزهای اول و دوم نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، امسال نسبت به سال گذشته بهتر بود. از کتاب های پرفروش این انتشاراتی در نمایشگاه کتاب امسال، می‌توان به عقاید یک دلقک، شازده کوچولو و وداع با اسلحه اشاره کرد.

وی افزود: کتاب زومبای یونانی، اصلاحات ارضی در ایران، تاریخ مصور فلسفه غرب و شاه‌عباس نیز جزو کتاب‌هایی هستند که در لیست پرفروش‌های انتشارات امیرکبیر قرار دارد.

 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار