یک کتاب بیشتر بخوانیم؛

عرضه مجموعه 10 جلدی گام‌ به گام تا داستان‌نویسی حرفه‌ای در شهر آفتاب

مجموعه 10 جلدی «گام به گام تا داستان‌نویسی حرفه‌ای» در غرفه بنیاد شعر و ادبیات داستانی در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.

عرضه مجموعه 10 جلدی گام‌ به گام تا داستان‌نویسی حرفه‌ای در شهر آفتاب
به گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، مجموعه ترجمه و 10 جلدی «گام به گام تا داستان‌نویسی حرفه‌ای» علاوه به ارائه به ادب‌جویان دوره آل‌جلال در غرفه بنیاد شعر و ادبیات داستانی عرضه می‌شود.
 
این کتاب‌های کاربردی که برای علاقه‌مندان داستان‌نویسی بسیار موثر است، برای نخستین بار در ایران از سوی انتشارات عصر داستان وابسته به بنیاد شعر و ادبیات داستانی به خواستاران این مجموعه ارائه می‌شود.
 
«الگوهای جهانی داستان» نوشته اِمی دیردون و ترجمه مهکامه ستوده‌نیا، «میانبرهای رمان» نوشته لورا ویتکامب و ترجمه فخرالسادات موسوی، «نویسندگی خلاق به زبان ساده» نوشته مگی هاماند و ترجمه مسعود ملک‌یاری، «1000 جرقه داستانی» نوشته برایان کوهن و ترجمه ملیحه ظریف شاهسون‌نژاد، «یک‌سال تا نویسنده شدن» نوشته سوزان م. تیبرگین و ترجمه امین زاهدی مطلق، «سبک شخصی در رمان» نوشته ریچارد گودمن و فیلیپ ک. جیسون و ترجمه حبیب یوسف‌زاده، «عادت روزانه نوشتن» نوشته مارگرت جراوتی و ترجمه مرجان مهدی‌پور، «38 خطای رایج داستان‌نویسان» نوشته جک م. بیکهم و ترجمه محمدعلی قربانی، «تکنیک‌های نویسندگان بزرگ» نوشته جف دایر و ترجمه عباس پژمان و نهایتاً «شور داستان‌نویسی» نوشته دونالد ماس و ترجمه آراز بارسقیان، عناوین این مجموعه 10 جلدی را تشکیل می‌دهند.
 
غرفه بنیاد شعر و ادبیات داستانی در سالن «سازمان‌ها و تشکل‌ها»ی سی‌امین نمایشگاه کتاب تهران در مجموعه شهر آفتاب واقع است.
 
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار