کرمان؛

برگزاری مسابقات تکواندوی انتخابی استان دختران در کرمان

مسابقات تکواندوی انتخابی استان در رده های سنی نونهالان و نوجوانان دختر برای اعزام به مسابقات قهرمانی کشور با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، نرگس فرخی نژاد نایب رییس بانوان هیأت تکواندو استان کرمان در حاشیه ی این مراسم گفت: هم اکنون درحال برگزاری مسابقات به منظور آماده سازی و اعزام تیم نونهالان به مسابقات قهرمانی کشور هستیم که مرحله اول آن اسفند ماه برگزارشد و حدود 40 نفر به مرحله دوم راه یافتند.

وی افزود: این 40 نفر امروز با هم به رقابت می پردازند که در نهایت نفرات اول، دوم و منتخبان کادر فنی به مرحله بعد راه پیدا می کنند.

فرخی نژاد خاطرنشان کرد: در بخش نوجوانان نیز، امروز اولین مرحله انتخابی انجام می شود و به دنبال آن نفرات اول و دوم این بخش به مرحله دوم راه پیدا می کنند.

این دوره از رقابت ها با شرکت 80 تکواندوکار دختر از سراسر استان در رده های سنی نونهالان و نوجوانان به مدت یک روز در سالن بشری خانه تکواندوی کرمان برگزار شد.

در نهایت، در رده سنی نونهالان، الناز کلانتری از کرمان، کیمیارامین از بم ، بروات، فاطمه روشنی از کرمان، مژده بلوچی از کهنوج، مینا نخعی از کرمان، ریحانه امینایی از کرمان، یاسمن پاسیان از سیرجان، هانیه اسدی از سیرجان و فاطمه حسینی از کرمان برای اعزام به مسابقات قهرمانی کشور انتخاب شدند.

در رده ی سنی نوجوانان هم، آیلین دریابیگی از سیرجان، ریحانه صالحی از سیرجان، زهرا دادعلی از سیرجان، حدیث مختاری از کرمان، مرضیه آتش بهار از کرمان، فاطمه آذرپیرا از سیرجان، فاطمه زیدآبادی از سیرجان و فاطمه موسی زاده از کرمان برای اعزام به مسابقات قهرمانی کشور معرفی شدند.

در پایان نیز به مناسبت هفته گرامیداشت و تجلیل از مقام شامخ معلم، در مراسمی با عنوان "اولین همایش تجلیل از مربیان و پیشکسوتان تکواندوی استان در بخش بانوان" از اساتید و مربیان تکواندوی استان کرمان در بخش بانوان تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار