محرومیت مسی لغو شد

کمیته استیناف فیفا محرومیت سه جلسه ای کاپیتان تیم ملی آرژانتینی را لغو کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،کمیته استیناف فیفا امروز (جمعه) درخواست فرجام خواهی فدراسیون فوتبال آرژانتین مبنی بر لغو محرومیت لیونل مسی را پذیرفت و به این ترتیب مسی که به دلیل توهین به کمک داور دیدار آرژانتین مقابل شیلی چهار جلسه از همراهی تیم ملی کشورش محروم شده بود، از سوی کمیته استیناف فیفا بخشیده شد. البته کاپیتان آلبی سلسته یک جلسه  از 4 جلسه محرومیت خود را پشت سر گذاشته است.

 کمیته استیناف فیفا با انتشار اطلاعیه ای گفت : کمیته استیناف فیفا درخواست تجدید نظر فدراسیون فوتبال آرژانتین، به نمایندگی از لیونل مسی، علیه تصمیم کمیته انضباطی فیفا را پذیرفته، در نتیجه محرومیت تحمیل شده بر او را لغو می کند.

به این ترتیب با لغو سه جلسه محرومیت مسی، کاپیتان آرژانتین می‌تواند کشورش را در بازی‌های حساس باقی مانده مقابل اروگوئه، ونزوئلا و پرو در انتخابی جام جهانی همراهی کند.

مسی  روز 23 مارس در جریان پیروزی یک بر صفر آرژانتین برابر شیلی  در انتخابی جام جهانی 2018 روسیه چند بار به  کمک داور مسابقه توهین کرد و به همین دلیل کمیته انضباطی فیفا او را 4 جلسه از همراهی تیم ملی کشورش محروم کرد.

مسی بازی 28 مارس بازی آرژانتین برابر بولیوی را از دست داد که این مسابقه با پیروزی 2-0 بولیوی همراه شد.

تیم ملی آرژانتین اکنون در منطقه آمریکای جنوبی در جایگاه پنجم قرار دارد و برای این که به صورت مستقیم به جام جهانی روسیه صعود کند  باید یکی از چهار تیم اول باشد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار