دفع حمله تروریست های داعشی از سوی ارتش سوریه

ارتش سوریه حمله عناصر تروریستی داعش به منطقه کوهستانی الشومریه را دفع کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ­ارتش سوریه روز جمعه حمله عناصر وابسته به گروه تکفیری صهیونیستی داعش را برای بازپس گیری منطقه کوهستانی « الشومریه » در حومه حمص دفع کرد.

یک منبع نظامی در ستاد تبلیغات جنگ سوریه گفت:‌« نیروهای سوری توانستند چندین حمله عناصر داعش را در منطقه کوهستانی الشومریه دفع کنند. عناصر داعش برای بازپس گیری این منطقه تلاش کردند ولی ناکام ماندند.»

این منبع افزود: عناصر داعش به چندین منطقه که نیروهای سوری مستقر بودند حمله کردند ولی واکنش قاطع ارتش سوریه آنان را مجبور به فرار کرد. برخی از تروریست ها کشته یا زخمی شدند و برخی دیگر با جا گذاشتن سلاح های خود گریختند.

از سوی دیگر یک منبع نظامی دیگر اعلام کرد، گروه جدیدی متشکل از 172 فرد مسلح و 1012 نفر از اعضای خانواده آنان در چارچوب اجرای موافقتنامه آشتی در شهر حمص از این شهر خارج شدند. این افراد به همراه خانواده های خود به منطقه جرابلس در شمال شرق استان حلب منتقل شدند.

یگان های ارتش سوریه  با برقراری امنیت و ثبات در چند روستا و وارد آوردن تلفات سنگین به اعضای گروه تکفیری صهیونیستی داعش، دامنه تسلط خود را بر کوه های شومریه و چند تپه اطراف شرق حمص گسترش دادند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار