مسابقات والیبال امیدهای آسیا-اردبیل

چینی ها هم حریف شیران ایرانی نشدند/ایران 3 ـ چین صفر

سرمربی تیم والیبال امید ایران با اشاره به بازی خوب تیم ایران در برابر تیم مدعی چین تاکید کرد که امروز نشان دادیم که عملکردمان بازی به بازی بهتر می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، تیم ملی ایران در سومین بازی خود در مسابقات والیبال امیدهای آسیا بلند قامتان ایرانی توانستند قاطعانه از سد تیم ملی چین عبور کنند و در جمع 8 تیم مسابقات حضور پیدا کنند.
 
ایران در مسابقه امروز بسیار قوی‌تر از مسابقات گذشته ظاهر شد در ست اول این بازی تیم ایران توانست با نتیجه 25-18 تیم چین را مغلوب کند.
 
ست دوم این مسابقه هم با برتری کامل تیم ملی ایران ادامه یافت که در پایان با نتیجه 25-15 پایان یافت. 
 
تیم ملی ایران در ست سوم نیز با برتری کامل در برابر تیم ملی چین ظاهر شد و توانست با نتیجه 25-18 به برتری برسد و در مجموع با نتیجه 3-0 تیم چین را پشت سر بگذارد.
 
خوان سیچلو بعد از ظهر جمعه در کنفرانس مطبوعاتی پایان بازی تیم والیبال امید ایران و چین تصریح کرد: بازیکنان ایران در هر بازی بهتر از بازی قبل ظاهر می شوند و این موضوع مایه خرسندی است.

وی بیان داشت: در سه بازی سپری شده تیم والیبال امید ایران، بازیکنان تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و توانستیم در هر سه بازی پیروز شویم.

سرمربی تیم والیبال امید ایران با تأکید به اینکه تیم ایران متناسب با شرایط بازی‌های خود را تنظیم می کند، اضافه کرد: بازی خوبی با پاکستان و مالزی سپری کردیم و در بازی با چین نیز بازیکنان خوب ظاهر شدند.

وی با اشاره به هدف تیم برای صعود به نیمه نهایی بازی ها افزود: با عملکرد امروز بازکنان تیمم بی شک صعود می کنیم و من از بازی همه آنها راضی هستم.

سیچلو برنامه بلندمدت خود را پرورش بازیکنان تیم والیبال امید ایران برای حضور در تیم بزرگسالان عنوان کرد و افزود: هدف اصلی تیم تربیت و پرورش بازیکنان برای حضور در تیم بزرگسالان است.

وی با تقدیر از تشویق و حضور گرم تماشاگران در پایان گفت: در بازی‌های آینده امیدواریم تشویق و دلگرمی تماشاگران اردبیلی ادامه یابد.
در سومین بازی از پنجمین روز مسابقات والیبال امیدهای آسیا، بلند قامتان ایرانی توانستند قاطعانه از سد تیم ملی چین بگذرند.
 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.