کسایی پور: صحبت های صفرزاده انگیزه ما را برای پیروزی دو چندان کرد

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری اراک گفت: صحبت هایی که مدیرعامل باشگاه شیمیدر تهران علیه تیم ما کرده بود باعث شد که انگیزه ما برای پیروزی دو چندان شود.

ویرایش///  سرمربی تیم بسکتبال شهرداری اراک: صحبت های صفرزاده انگیزه ما را برای پیروزی دو چندان کردمحمد کسایی پور سرمربی تیم بسکتبال شهرداری اراک پس از پیروزی ارزشمند برابر تیم شیمیدر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: به جامعه بسکتبال و هواداران اراکی تبریک می گویم. برای دومین سال متوالی موفق شدیم در جمع چهار تیم قرار بگیریم. به نظرم کار بسیار بزرگی کردیم و با احترام زیادی که برای تیم شیمیدر تهران قائلم باید بگویم که حق ما بود که وارد مرحله نیمه نهایی شویم.

کسایی پور درباره اظهارت صفرزاده مدیرعامل باشگاه شیمیدر تهران عنوان کرد: شیمیدرتهران تیمی خصوصی است و امیدوارم سایه اهالی آنجا همیشه بالا سر بسکتبال باشد اما این تیم نیاز به مدیرعامل قوی تری دارد و خیلی مهم است که صفرزاده بداند که در چه مقطعی چه صحبتی باید انجام دهد. 

سرمربی شهرداری اراک ادامه داد: تشکر می کنم از صفرزاده که به شاگردانم انگیزه مضاعفی داد تا توانایی های خود را نشان دهند اما واقعا عجیب است که یک مدیر عامل در همچین مقطعی چنین صحبت هایی را درباره بزرگان بسکتبال مطرح کند.با احترام به همه اهالی قضاوت وداوریری، ما بخش بزرگی از بسکتبال را مدیون بازیکنانی همچون،حامد حدادی،حامد آفاق،اوشین ساهاکیان هستیم.

کسایی پور افزود: صفرزاده در باشگاه شیمیدر به جهت مدیریتی در حال کار آموزی است و امیدوارم در سال های آینده شرایط طوری شود که در کارش موفقیت را کسب کند. صحیت هایی که  انجام داد عجیب بود و ما باید در تهران بازی سوم و چهارم را می بردیم و کار را تمام می کردیم.هنریک درغوکاسیان رئیس باشگاه شیمیدر بسیار برای من قابل احترام می باشد اما به نظرم بهتر است کمی روی این مسائل دقت کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار