استاندار سیستان و بلوچستان:

شرکت جوانان در انتخابات به کشور قدرت و اقتدار می دهد

استاندار سیستان و بلوچستان در جشنواره امید و نشاط در زاهدان گفت: نقش و رأی و حضور ارزشمند شما جوانان در انتخابات می تواند به کشور قدرت و اقتدار بدهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،علی اوسط هاشمی استاندار سیستان وبلوچستان افزود: مشارکت یعنی فرایند مداخله جوانان در امور کشور و این مشارکت شما جوانان است که می تواند نگاه دولت را به عملکرد و فعالیت‌های علمی شما افزایش دهد و از شما به نحو احسنت در فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی کشور استفاده کند.

هاشمی تصریح کرد: مشارکت می تواند شما جوانان را از حاشیه به متن بکشاند متن فقط حضور در راهپیمایی‌ها و اجتماعات بزرگ نیست بلکه انتخابات هم از متن‌های اصلی هست که باید شما به آن اهمیت بدهید و در آن شرکت فعال داشته باشید.

استاندار بیان کرد: مشارکت یعنی خروج از عالم پوچ که در این زمینه باید خود مردم اراده داشته باشند و نباید تحت تاثیر نظر اشخاص قرار بگیرند نظر انان را نباید بر نظر خود ترجیح بدهند.

هاشمی اظهار کرد: مشارکت انگیزش بخش است و این انگیزش می تواند نگاه مسئولانه را تقویت بنماید و باعث و ضامن خرد جمعی شود و در این زمینه نقش جوان موثر است.

وی در ادامه گفت: ما به کشوری می اندیشیم که با همه تنوع در جمهوریت، اسلامیت و ایرانیت عشق بورزند.

استاندار تصریح کرد: مشارکت میتواند صدای حق را در دست دولت مردان قرار دهد و فرصت گفت‌وگو با جهان را فراهم سازد.

هاشمی ادامه داد: ما در این استان جریان سازی را تجربه کرده‌ایم و با دادن مسئولیت با رویکردهای مختلف به بانوان توانستیم در کشور رکورد بزنیم و رشد 118درصدی حضور بانوان در نقش های جامعه را در سطح استان شاهد باشیم که این جریان یعنی جریان بانوان امروز در سطح جامعه جریانی سازنده است که ما به ان افتخار می کنیم.

استاندار خاطرنشان کرد: امروز در استان فقط 3 درصد روستاهای نتوانستند به حد نصاب برای رقابت در امر دهیاری برسند و 97درصد روستاهای ما از داشتن شورا و انتخاب دهیار بر خوردارند.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار