اصفهان؛

خريد كارت شارژ با پول های سرقتی

فردی كه با بدست آوردن اطلاعات بانكی يكی از شهروندان بصورت اينترنتی از حساب وی سرقت و با آن كارت شارژ خريداری می كرد ازسوی ماموران پليس فتای اصفهان شناسايی و دستگير شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "سيد مصطفي مرتضوي " رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان اصفهان  بيان داشت : در پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر اينكه فردي ناشناس بصورت اينترنتي از حساب او برداشت كرده بررسي موضوع در دستور كار اين پليس قرار گرفت.

اين مقام مسئول عنوان داشت:با توجه به اظهارات شاكي و بررسي ها انجام شده مشخص شد سارق با داشتن اطلاعات بانكي شاكي اقدام به خريد كارت شارژ كرده كه با انجام اقدامات تخصصي توسط كارشناسان پليس فتا متهم شناسايي و دستگير شد.

سرهنگ مرتضوي بيان داشت:متهم در مواجه با مدارك و مستندات پليس به سرقت از حساب شاكي به مبلغ دو ميليون ريال اعتراف كرد كه پس از تشكيل پرونده تحويل مراجع قضائي شد.

رئيس پليس فتاي اصفهان در پايان به دارندگان كارت هاي اعتباري توصيه كرد، كارت بانكي همان كيف پول شما است لذا در حفظ و نگهداري اطلاعات آن بايد نهايت دقت را كنيد و به ياد داشته باشيد اطلاعات آن محرمانه مي باشد و نبايد در دست ديگران قرار گيرد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.