مدیرکل تأمین اجتماعی استان گلستان خبر داد

راه اندازی واحد ویژه در شعبه تأمین اجتماعی آزادشهر از شنبه/٢٧٩ کارگر معدن آزاد شهر بیمه بودند

مدیرکل تأمین اجتماعی استان گلستان گفت: برای ارائه خدمات بیمه ای در شعبه تأمین اجتماعی آزادشهر واحد ویژه ای از روز شنبه شروع به کار می کند.

راه اندازی واحد ویژه در شعبه تأمین اجتماعی آزادشهر از شنبه
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اصغر نیک نیا مدیرکل تأمین اجتماعی استان گلستان با تأکید بر ارائه خدمات به حادثه دیدگان معدن زغال سنگ آزاد شهر در اسرع وقت و به بهترین وجه ممکن، گفت: شرکت بهره بردار این معدن و پیمانکار مربوطه مطابق با آخرین لیست ارسالی به شعبه تأمین اجتماعی آزاد شهر دارای ٢٧٩نفر کارگر بیمه شده بوده اند و ١٣٠ نفر از کارگران این معدن نیز از سازمان تأمین اجتماعی بیمه بیکاری دریافت می کنند. همچنین ١٢٠نفر از کارگران نیز بازنشسته مشاغل سخت و زیان آور هستند.

وی با بیان اینکه شرکت بهره بردار مبلغ ٤ میلیارد تومان بدهی به سازمان تأمین اجتماعی دارد، گفت: با وجود بدهی کارفرما، خدمت رسانی سازمان تأمین اجتماعی به کارگران این واحد هرگز متوقف نشده بود و اکنون نیز سازمان تأمین اجتماعی با استفاده از تمامی ظرفیتهای قانونی در خدمت کارگران و بویژه خانواده بازماندگان و مصدومین حادثه است.

نیک نیا ضمن ابراز همدردی با خانواده درگذشتگان و طلب شفای عاجل برای مصدومین این حادثه از کارگران این معدن که به دلیل توقف فعالیت بیکار شده اند و همچنین خانواده کارگران متوفی دعوت کرد که از روز شنبه برای انجام مراحل اداری و استفاده از خدمات تأمین اجتماعی به شعبه آزادشهر مراجعه کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار