خليل زاده :آرزوى هر بازيكنى حضور در پرسپوليس است

مدافع سپاهان گفت:هر بازيكنى آرزو دارد در تيم پرسپوليس بازى كند و من درباره آينده تصميم مى گيرم.

خليل زاده :آرزوى هر بازيكنى حضور در پرسپوليس استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان شجاع خلیل‌زاده پس از شکست ۲ بر یک تیمش مقابل استقلال اظهار کرد: به استقلالی‌ها تبریک می‌گویم اما اين بازی می‌توانست مساوی یا به سود سپاهان باشد.

وى درباره حضورش در رختکن استقلال گفت: امید ابراهیمی بچه محل من است و رفتم که با او خوش و بش کنم.

مدافع سپاهان درباره درگیری با سید مهدی رحمتی گفت: رحمتی بزرگ همه ماست و با او شوخی می‌کردم.

خلیل‌زاده درباره مذاکره با پرسپولیس و احتمال پیوستن به این تیم گفت: فصل تمام شده و تا شنبه استراحت می‌کنم. در روز یکشنبه یا دوشنبه مشخص می‌شود که با چه تیمی قرارداد می‌بندم. هنوز با کسی قرارداد نبسته‌ام.

مدافع سپاهان درباره شائبه توافق با پرسپولیس برای فصل آینده و اینکه گفته می‌شود او علاقه زیادی به بازی کردن در پرسپولیس دارد و همچنین پوشیدن استوک‌ و دستبند قرمز در طول لیگ برتر گفت: من سپاهان را دوست دارم. قراردادم با این تیم تمام شده است. دوست دارم درباره آینده‌ام تصمیم بگیرم. من این رنگ را دوست دارم و در طول لیگ بارها از این رنگ‌ها استفاده کرده‌ام. پرسپولیس هم بزرگترین تیم آسیاست و هر بازیکنی دوست دارد در این تیم بازی کند. تا دوشنبه هفته آینده درباره آینده‌ام تصمیم می‌گیرم. فصل تمام شده و این حق را دارم درباره آینده تصمیم بگیرم.

وى همچنین در پاسخ به این سوال که آیا مذاکره‌ای با برانکو ایوانکوویچ داشته است، گفت: تاکنون برانکو را از نزدیک ندیده‌ام و هیچ صحبتی با او نداشته‌ام.

خلیل‌زاده در پاسخ به این سوال که احتمال دارد دوست صمیمی او یعنی سروش رفیعی از پرسپولیس جدا شود گفت: سروش اگر به اروپا نرود، در پرسپولیس می‌ماند و به تیم‌های عربی نمی‌رود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.