منصوریان: خوشحالم از مسیر سخت عبور کردیم/به پايان خوبى رسيديم

سرمربی تیم استقلال در نشست خبری گفت :خوشحالم از مسير سخت عبور كرديم و توانستيم به پايان خوبى برسيم

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوانعلیرضا منصوریان بعد از نایب قهرمانی استقلال در لیگ برتر، درباره پیروزی تیمش برابر سپاهان گفت: خدا را شکر می کنیم که در این مسیر سخت از اول فصل عبور کرده‌ایم.همچنين تشکر می‌کنم از هواداران که به ما اعتماد داشتند و بايد بگويم تمام این موفقیت ناشی از اعتماد هواداران به ما بود.
 
وى ادامه داد :در روزهای سخت که هیچ وقت در فوتبال تمام نمی شوند، اطمینان این هواداران بعد از خدا پشت ما بود. در روزهای سخت ما را تنها نگذاشتند و به آنها خسته نباشید می گویم. آنها لایق بهترین ها هستند. امسال خیلی شرایط سختی داشتیم و با وجود تغییرات زیاد توانستيم به پايان خوبى برسيم.
 
سرمربی استقلال درباره مصاف روز سه شنبه تیمش عنوان کرد: بازی سختی با التعاون داریم و با وجود پیروزی در بازی رفت، کار سخت است.

وى ادامه داد :باید بسيار زیرک و باهوش باشیم و نمی‌خواهم احساساتی کار کنیم و بايد با أصول حرفه‌ای پيش برويم و به صدر جدول هم نیم نگاهی داشته باشیم. تکلیف گروه سوم یک روز زودتر از ما روشن می‌شود و من امیدوارم که ذوب آهن حتما صعود کند.

منصوریان درباره فصل آينده گفت: اگر بتوانیم از گروهمان صعود کنیم و پلی آف را هم پشت سر بگذاریم، سال ۹۶ سال خیلی خوبی برای ما خواهد بود. به استخوان بندی تیممان دست نمی‌زنیم و حفظ ستاره‌ها اولویت ما هستند و با دو، سه تغییر می‌خواهیم سال بعد در این موقع یک گام بلندتر برداریم. یک راه بیشتر نداریم و آن هم زحمت کشیدن است.

وى در پاسخ به این سوال که شیرین‌ترین لحظه‌اش در فصل جاری چیست و اگر به گذشته برگردد کاری بوده که آن را انجام ندهد، گفت: اگر به عقب برگردیم، جلوی یکی، دو ایراد اساسی را می‌گیرم. مسیرمان را تغییر دادیم و به یک نقطه خوب رسیده‌ایم. دو، سه نقطه شیرین هم داشتیم. یکی بازی با السد بود که همه مردم ایران بعد از بازی با خسرو حیدری خوشحال شدند و دومین نقطه عطف ما داربی برگشت بود. ضمن احترام به پرسپولیس، می‌دانستیم که فاصله کمی تا دربى داریم و سومی هم امروز بود. احساس کردم این سه، چهار دقیقه آخر در داخل زمین هستم. امروز ۸۵۰۰ متر در داخل محوطه فنی حرکت کردم و اگر این را حفظ کنم به وزن ایده‌آلم می‌رسم.

سرمربی استقلال درباره مشکلات مالی تیمش اضافه کرد: ما یک سامانه داریم که شامل حال تراکتورسازی و پرسپولیس هم می‌شود. ما با سامانه می توانیم به لحاظ مالی به شرایط خوبی برسیم و ستاره های خود را حفظ کنیم.

وی درباره اينكه تيمش از نيمه دوم شروع به گلزنى مى كند عنوان کرد: خدا نکند اتفاقی در بازی با التعاون رخ دهد. یکی از دلایل این مسئله این است که بازی‌های ما خیلی فشرده است و از طرفى بايد بگويم اتیم ما هم به بازی‌های سهل الوصول نگاه می‌کند. تیم ما از دقیقه ۷۰ تا ۹۰ به حریفانشان چربش دارند و این نشان دهنده آمادگی تیم ماست. ما با شروع مسابقه باید هرطور شده حریفانمان را کنترل کنیم و این عیبی که شما گفتید را باید سعی کنیم برطرف کنیم.

منصوریان درباره برنامه نقل و انتقالاتی تیمش و اینکه آیا فرشید باقری با ناراحتی زمین را ترک کرده، گفت: ما همیشه سعی می‌کنیم به نقطه خوب برسیم. نسبت به شرایط تیممان به نقطه خوبی رسیدیم و درباره لیستمان باید بگویم که خروجی ما خیلی کم است و شاید به عدد یک یا دو هم نرسد.

وى افزود :دو بازیکن‌مان یعنی چشمی و جپارف به تيم بر می‌گردند و احتمال خریدمان هم دو یا سه نفر خواهد بود. اینطور نیست که هر سال در بازار نقل و انتقالات خرید داشته باشید. حفظ ستاره‌ها و ساختار برای ما مهم است و در دو، سه پست هم شاید نیاز به تقویت داشته باشیم. درباره باقری هم باید بگویم که او آدم محکمی است و استایلش کلا محکم است و کمتر می‌خندد. او دو گل مهم برای ما زده است و امروز به زمین که می‌رفت، دنبال این بودم که یک پاس گل بدهد. این گلی که زد ناشی از نگاه ویژه خدا و خانواده‌اش به او بود. برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. او کلا چه ببریم چه ببازیم، اولین نفر ساکش را بر می‌دارد و می‌رود.
 
منصوریان در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارد بازیکنان در تعطیلات از شرایط خوبشان دور می‌شوند و اینکه آیا نورافکن به تیم جوانان اضافه می‌شود، بیان کرد: ۱۲ روز بین بازی با التعاون و بازی پلی آف‌مان فاصله داریم. ابتدا روی ساختار دفاعی‌مان کار می‌کنیم. بازیکنانمان کاملا آماده هستند و هدف بعدی ما در پلی‌آف است ذجایی که یا به الاهلی می‌خوریم و انتخاب عمان به عنوان کشور سوم اشتباه بوده است. ما در مقابل الاهلی این ۱۰۰ هزار هوادار را نداریم و مثل این است که با عربستان در کرج بازی کنید. مرز عمان و عربستان یکی است و با چهار ساعت ماشین سواری به عمان می‌رسند. ما باید در آسیای میانه کشور ثالث را انتخاب کنیم. کشورهای عربی همسطح  دریا بازی کنند و در آسیای میانه سطح هوا بالاست. 

وى ادامه داد :خطرناک‌ترین قسمت زمانی است که لیگ ما شروع می شود و هفته چهارم باید در آسیا بازی کنیم و آن زمان در اوج گرما اگر برویم عمان خیلی اشتباه است. این مشکل هم مربوط به تقویم AFC است که بر اساس تقویم شرق آسیا است. درباره نورافکن هم باید بگویم که اگر فقط بازی داخلی داشتیم، او به تیم ملی می‌رفت اما ما امروز استقلال ایران هستیم. سی میلیون هوادار عواطفش پشت این تیم است. همین الان هم ما یک تیم ملی در آسیا هستیم. شرایط ما خیلی سخت است و امروز ابراهیمی با ریسک زیاد بازی کرد و نمی‌دانستیم که باید با او شروع کنیم یا نه.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Hami
۱۹:۱۵ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
تیم خبرنگاران استقلال....خخخ
آخرین اخبار