محسن هاشمی در دومین گردهمایی جوانان حامی روحانی:

روحانی نرخ تورم را پایین آورد

فرزند ایت الله هاشمی گفت: همگی باید بدون نگاه به افراطیون در انتخابات شرکت کنیم و یک رای به روحانی و ۲۱ رای به لیست شورای شهر بدهیم .

بدون نگاه به افراطی گری در انتخابات شرکت کنیمبه گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛  محسن هاشمی در دومین گردهمایی جوانان حامی دکتر روحانی، گفت: در جریان مسایل انقلاب از زمان پیروزی تا به حال هستید و چندین بار افراد موثر مشکلاتی را از میان برداشتند که جا دارد درباره انها صحبت شود.

وی با مشکل گروگانگیری در ابتدای انقلاب گفت : این مسیله با اذن مجلس و هاشمی رفسنجانی و مذاکراتی که اقای نبوی انجام داد  برطرف شد و  سالها بعد در انتهای جنگ تحمیلی هم مشکل قبول قطعنامه و صلح طی جنگ هشت ساله مطرح شد که این موضوع هم حل شد.

هاشمی تاکید کرد :چیزی نپایید که به دلیل برخی سهل انگاری دچار قطعنامه در سازمان ملل گشتیم که روحانی با کمک طریف و با حمایت رهبری توانست این مشکل را رفع کند و خوشبختانه کشور در مسیر توسعه و رفاه قرار گرفت. 

فرزند ایت الله هاشمی با اشاره به کاهش نرخ تورم در دولت روحانی ادامه داد: روحانی نرخ تورم را پایین اورد و خوشبختانه امروز حرف از تورم یک رقمی است که لازم است دولت از این دو حرکت میوه چینی کند لذا همگی ما می دانیم که  تمام تلاش انقلابیون هم در این جهت بود تا برای مروم رفاه و توسعه فراهم شود لذا باید بدون نگاه به افراطیون در انتخابات شرکت کنیم و یک رای به روحانی و ۲۱ رای به لیست شورای شهر بدهیم .


انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۴ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
قابل توجه، دورانتان به پایان رسید.