مقدسی به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

اعزام تیمی از کمیسیون صنایع و معادن مجلس به محل حادثه آزاد شهر/ ضرورت توجه وزارت کار به نظارت مستمر بر معادن

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: بازرسی وزارت کار و تعاون باید نظارت مستمری بر معادن داشته باشد.

اعزام تیمی از نمایندگان کمیسیون صنایع و معادن مجلس به محل حادثه آزاد شهر/ ضرورت توجه وزارت کار جهت نظارت مستمر بر معادن
سید مهدی مقدسی نماینده مردم اراک در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از اعزام تیمی از نمایندگان کمیسیون صنایع و معادن مجلس برای بررسی حادثه فرو ریختن آزاد شهر به دستور رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس خبر داد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه به نظر شما کم کاری کدام دستگاه در این حادثه محسوس است گفت: در این رابطه نیاز است ابعاد حادثه بدون حواشی سیاسی مورد بررسی قرار گیرد تا قضاوت‌های انجام شده صحیح باشد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه قطعا کمیسیون صنایع پس از ارائه گزارش مذکور می‌تواند به خوبی در این رابطه اظهار نظر کند تاکید کرد: گزارش کمیسیون صنایع و معادن درباره حادثه آزادشهر در صحن علنی مجلس هم قرائت خواهد شد.

مقدسی با بیان اینکه باید از تجهیزات و ماشین‌آلات ایمنی در معادن استفاده شود گفت: باید در رابطه با حادثه مذکور نظارت‌های مستمری از جانب دستگاه‌هایی از جمله بازرسی وزارت کار و تعاون در معادن صورت می‌گرفت تا از بروز این قبیل حوادث جلوگیری شود.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به مبحث معادن و ایجاد اشتغال از آن گفت: به هر تقدیر ما در حوزه معادن باید به مبحث نظارت و کنترل آنها توجه بیشتری داشته باشیم لذا هر چقدر کار گسترده‌ای در معادن ایجاد شود لازم است همان قدر هم نظارت‌ها افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار