سیستان و بلوچستان

رشادت های سرداران اسلام قدرتی در برابر استکبار جهانی است

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید سردار حاج محبعلی فارسی گفت:رشادت های سرداران اسلام قدرتی در برابر استکبار جهانی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان افزود: قدرتی که در برابر طوفان سهمگین استکبار جهانی مقاومت کرده است،رشادتهای سرداران و رزمندگان اسلام همچون شهید فارسی و شهدای هشت سال دفاع مقدس و فداکاری ها و تلاش های سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و مدافعان حرم است.
 
آیت الله سلیمانی گفت: لحظه لحظه هشت سال دفاع مقدس برای کشور ما افتخار و پر از صحنه های زیبای ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام است.
 
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان  با تجلیل از فداکاری همسر و فرزندان این شهید گرانقدر در طول سالیان دراز جانبازی،بر ادامه راه شهدا که همان راه ولایت و انقلاب است تاکید کرد.
 
 سردار فارسی فاتح قلاویزان بود

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان  در مراسم تشییع پیکر جانباز شهید سردار محبعلی فارسی با بیان ویژگی های شخصیتی این شهید بزرگوار گفت: سردار فارسی فاتح قلاویزان بود و با تدبیر و مدیریت نیروهایش در گردان 409 حمزه سیدالشهدا لشکر 41 ثارالله در آزاد سازی ماهور و شکستن خطوط دشمن در شلمچه بسیار موثر عمل کرد که از ذهن رزمندگان فراموش نخواهد شد.

سردار معروفی افزود: سردار فارسی در دوران دفاع مقدس و زمانی که دشمن قصد داشت دوباره خرمشهر را اشغال کند، تحت امر سردار سلیمانی، جانانه جنگید و به درجه جانبازی نائل شد.

وی به دوران سخت اسارت سردار فارسی در اردوگاههای رژیم بعثی  اشاره کرد و گفت: ایشان در دوران اسارت زجر فراوانی  کشید و شکنجه  دشمن بعثی را تحمل کرد اما نگذاشت سربازان و یارانش  که در اسارت بودند آسیبی ببینند.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار