همدان؛

حضور ٢٠ ناشر از همدان در نمایشگاه کتاب

امسال در نمایشگاه کتاب ٢٠ ناشر از همدان به صورت مشترک یا انفرادی غرفه دارند.

حضور ٢٠ ناشر از همدان در نمایشگاه کتاببه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ معاون فرهنگی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با اشاره به آغاز به کار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اظهار کرد: امسال در این نمایشگاه ٢٠ ناشر از همدان به صورت مشترک یا انفرادی غرفه دارند و کتاب‌های منتشر شده در استان همدان را به اشتراک می‌گذارند.

مجید فروتن با بیان اینکه ١٦ اردیبهشت ماه در نمایشگاه کتاب به عنوان روز همدان انتخاب شده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه امسال با عنوان «سال باباطاهر» در همدان نامگذاری شده است، بر این اساس برنامه‌هایی که در این روز پیش‌بینی شده است، با موضوع باباطاهر برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از برگزاری مراسم «روز همدان و باباطاهر» در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد و گفت: این برنامه ١٦ اردیبهشت ماه از ساعت ١٤ تا ١٦ در محل برگزاری نمایشگاه اجرا خواهد شد.

وی سخنرانی، قرائت مقاله با موضوع باباطاهر، دوبیتی‌خوانی، اجرای موسیقی بومی و محلی و سخنرانی مقامات استانی و کشوری را از جمله برنامه‌های این مراسم عنوان کرد و افزود: هدف از نامگذاری این روز به نام همدان معرفی فرهنگ و ادب همدان است؛ چون امسال به عنوان سال باباطاهر نامگذاری شده است، این برنامه آغازگر برنامه‌های گرامیداشت باباطاهر است.

فروتن از رونمایی کتاب «فرهنگ همدان» در حاشیه این نمایشگاه خبر داد و یادآور شد: نمایشگاه عکس مفاخر و جاذبه‌های همدان و کتاب‌های منتشر شده در استان نیز برگزار خواهد شد.

نمایشگاه کتاب تهران با شعار «یک کتاب بیشتر بخوانیم» از تاریخ ١٣ تا ٢٣ اردیبهشت ماه در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب در حال برگزاری است.
 
انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.