ليست ورود و خروج منصوريان زیر ذره بین

تحلیل فهرست بازیکنان ورودی و خروجی استقلال برای فصل آینده از اهمیت بالایی برخوردار است که این بار دلایل موجهی را به همراه دارد.

ليست ورود و خروج منصوريان زیر ذره بینبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران منصوريان، سرمربی تيم فوتبال استقلال درصدد است تا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی با جذب 4 تا 6 بازیكن جدید تیمی قدرتمند راهى رقابت هاى ليگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا كند.

اين روز ها نام‌های زیادی در خصوص بازیكنان مدنظر منصوریان و همین‌طور نفرات مازاد شنیده می‌شود كه هیچ‌كدام نه تأیید شده و نه كسی آنها را تكذیب كرده است. 

اما اين طور كه به نظر مى رسد تمركز منصوریان روی چند پست و تقویت آن ها با جذب نفرات جدید است. 

پست‌هایی همچون مدافعان كناری كه استقلال نياز به ترميم دارد و به اين ترتيب برای جناح راست، منصوريان 2 گزینه دارد كه یكی دانیال ماهینی از استقلال خوزستان است و دیگری روزبه شاه‌علیدوست از سایپا.
 
در پست دفاع چپ نیز علیرضا منصوریان از نحوه پیشرفت میلاد زكی‌پور رضایت دارد اما به نظر اين بازيكن نتوانسته آن طور كه بايد انتظارات كادر فنى را برآورده كند و از همین‌رو شنيده مى شود منصوریان دنبال گزینه‌ای مناسب برای این جوان آینده‌دار است كه در صدر گزینه‌های او مهرداد قنبری، مدافع چپ  ذوب‌آهن و شایان مصلح مدافع سپيد رود رشت است.

همچنین منصوریان برای خط هافبک تیمش روی دو ملی‌پوش ازبكستانی تمركز كرده است. سرور جپاروف، كه به خاطر محرومیت فیفا در زمستان مجبور شد راهی اصفهان و سپاهان شود و جلال‌الدین ماشاریپوف 23 ساله از لوكوموتیو تاشكند، دو هدف سرمربی استقلال در تابستان پیش‌رو هستند.اين طور كه به نظر مى رسد ماشاریپوف موافقت اولیه خود برای آمدن به ایران را اعلام كرده است 
 
همچنين منصوريان در نظر دارد خط حمله خود را دستخوش تغييرات اساسى كند .بنابراين در خط حمله  گزینه هاى مد نظر منصوریان بى شمار است .مرتضی تبریزی، كاپیتان سوم این فصل ذوب‌آهن، با توجه به اتمام قراردادش با اصفهانی‌ها از مدت‌ها قبل در صدر فهرست خریدهای منصوریان قرار گرفته و این مربی درصدد است به عنوان اولین خرید زمینه آبی‌پوش شدن تبریزی را فراهم كند. 

علاوه بر این سجاد شهباززاده هم دیگر گزینه‌ای است كه مدت‌ها منصوریان به دنبال اين بازیکن است. همچنین حسن بیت‌سعید، رحیم زهیوی و گادوین منشا هم در ليست منصوريان قرار دارند.

از نفراتى همچون هرایر مگویان، وریا غفوری، فرشید باقری، جابر انصاری، میعاد يزدانى و حتی علی قربانی به عنوان نفرات خروجی نام برده می‌شود و باید دید آیا از استقلال تهران جدا می شوند یا خیر؟

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار