کنسرت «اشوان» برگزار شد

شامگاه سیزدهم اردیبهشت ماه، کنسرت اشوان خدابنده‌لو در مرکز همایش‌های بین‌المللی سالن میلاد با استقبال مخاطبان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شامگاه سیزدهم اردیبهشت ماه، کنسرت اشوان خدابنده‌لو در مرکز همایش‌های بین‌المللی سالن میلاد با استقبال مخاطبان برگزار شد.

ابتدا نوازنده‌ها به روی سن آمدند و سازها کوک شد و در ادامه اشوان با خواندن قطعه «حواست نیست» در صحنه‌ای که با دکور چوب و شمع تزیین شده بود، ترانه «من آدم رویای تو نیستم» را آغاز نمود و پس از خواندن این قطعه با هوادارانش احوالپرسی کرد.

وی اظهار داشت: من بدقول‌ترین خواننده دنیا هستم که نتوانستم آلبوم جدید را سر موعد مقرر عرضه کنم و این اتفاق به دلیل وسواس بیش از اندازه من افتاد، ولی در عوض دو قطعه جدید را هم به آلبوم اضافه کردم.

اشوان در ادامه آهنگ «بعد من» را خواند و پس از آن نوبت به محبوب‌ترین قطعه این خواننده یعنی «تنها شدم» رسید که مخاطبان برای این آهنگ با اشوان، همراهی پرشوری داشتند.

این خواننده سپس قطعه «شمعارو روشن کن» را خواند و بعد از پایان آهنگ، به معرفی اعضا بند پرداخت و بعد از اینکه چندین آهنگ غمگین را اجرا نمود، نوبت به اجرای قطعه‌ای شاد به نام «قلبم جونم» رسید.

اشوان سپس آهنگ «چرا گریه کردم» را خواند و برای قطعه بعدی روبروی مادرش نشست و آهنگ را به وی تقدیم کرد که این قطعه تقدیمی آهنگ «شب تولد تو» بود.

او در ادامه جدیدترین آهنگ خود یعنی «من آدم رویای تو نیستم» را خواند.

وی سپس یک موزیک ویدیو از آلبوم جدید خود را پخش کرد و برای چند دقیقه استراحت کرد تا قطعه «بهت مریضم» را اجرا کند.

او پس از اجرای «بهت مریضم» میهمانان حاضر در سالن را معرفی کرد که نیما شعبانی کمدین برنامه «خندوانه» هم از جمله این میهمانان بود.

وی سپس از چند ارگان و نهاد تشکر کرد و یک بار دیگر قطعات «تنها شدم»، «شمعا رو روشن کن» و «من آدم رویای تو نیستم» را اجرا کرد و کنسرت غرق در شادی در حدود ساعت یازده و نیم شب به اتمام رسید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.