ساری،

حضور در انتخابات، برهم زننده معادلات دشمن

حضور پررنگ مردم ایران در انتخابات، معادلات دشمن را برای کم جلوه دادن این حضور، به کابوس تبدیل می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور در نخستین سالگرد رضا حاجی زاده از شهدای مدافع حرم شهرستان آمل و گرامی داشت شهدای مدافع حرم خان طومان درمصلای آمل گفت: دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی از مدت ها قبل با برنامه ریزی های گسترده وحجمه های سنگین در تلاش هستند تا از طریق انتخابات به دنبال ایجاد تفرقه در کشور باشند.

وی افزود: دشمن با این استراتژی خود و همراهی عده ای مزدور داخلی با دنبال تحقق این هدف شیطانی خود هستند، اما نباید در این شرایط وحدت مردم مخدوش شود، چرا که همه کاندیدا مورد تایید شورای نگهبان هستند واین ما هستیم که باید به دنبال گزینه اصلح باشیم.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور با تأکید بر اینکه کاندیداها در سخنان خود قدرت نظام، ابهت انقلاب و خون شهدا را در نظر بگیرند، گفت: شش کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری بدانند قرار نیست به هر قیمتی پست ریاست جمهوری را در اختیار بگیرند زیرا قرار ما حفظ عزت، افزایش آبرو و اقتدار نظام است.

حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی افزود: مسئولانی که سوءاستفاده، دست‌درازی به اموال بیت‌المال و عدم رعایت فرمایشات رهبر انقلاب را در برنامه دارند خائن به خون شهدا هستند.

وی با درخواست ازمردم به اینکه فردی را در این دوره از انتخابات، برگزینند تا کشور را در مسیر زمینه‌سازی ظهور یک گام به جلو ارتقا دهد، گفت: انتخابات آینده نباید باعث دو دستگی، نفاق، فتنه‌انگیزی و چنددسته‌گی در جامعه باشد و باید مواظب باشیم دشمن می‌خواهد ایران را به سوی دوقطبی و چند قطبی پیش ببرد و دست به فتنه بزند.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان این که مردم در انتخاب کاندیدای اصلح به سازش ناپذیری با دشمن توجه کنند، افزود: عشق به خدا، روحیه جهادی، پیاده کردن اندیشه های مقام معظم رهبری، تلاش و خستگی ناپذیری از جمله ویژگی هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام تویسرکانی گفت: پیام ما به کاندیدا و مدیران کشوری این است انتخابات را نباید تبدیل به تهدید کنند و این انتخابات فرصتی برای پیشرفت و ایجاد امید در کشوراست.

وی با بیان این که مدیران باید خدمت گذاری مردم را انجام دهند، و به این تفکر خود نیز افتخار کنند، افزود: قدرتی که مدیران در هررده مسئولیتی دارند، امانتی از سوی شهدا است که اگر خیانت کنند در مسیر ضلالت قرار می گیرند.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: این صندلی قدرت که در دست وزرا و مدیران کشوری قرار دارد صندلی خون شهدا است که به شهادت رسیدند و قدرت به ما رسیده است.

حجت الاسلام تویسرکانی با بیان این که رسیدن به قدرت نباید فرصتی برای خوش گذرانی و اشرافی گری باشد، افزود: مدیران باید از هر فرصتی برای خدمت گزاری بی وقفه به مردم بهره گیری کنند.

وی گفت: ملت ایران اسلامی با همه سرمایه هایش برای حمایت از دین و تحقق آرمان های الهی ایستادگی و مقاومت ارزشمند و گرانقدری دارند و خانواده های شهدا عزیزترین افراد خود را تقدیم کردند تا رضایت خداوند متعال را کسب کنند.

شهرستان آمل حدود هزار و 44شهید برای پایداری انقلاب اسلامی تقدیم نظام کرده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار