کرمان؛

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در رودبار جنوب

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار جنوب گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مقابله با مواد مخدر در این شهرستان اجرا شد.

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در رودبار جنوب  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ رضا فیروزبخت فرمانده انتظامی شهرستان رودبار جنوب گفت: این طرح به منظور تثبیت امنیت اجتماعی، دستگیری متهمان تحت تعقیب مقام قضایی، پاکسازی مناطق آلوده از لوث وجود قاچاقچیان و هنجارشکنان و برخورد با متخلفان راهنمایی و رانندگی به مدت 24 ساعت در سطح شهر رودبار جنوب و 10 روستا به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: این طرح که با انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی های محسوس و نامحسوس از هفته های قبل در دستور کار پلیس شهرستان بود سرانجام روز گذشته اجرا شد.

فیروزبخت گفت: کشف مقادیری سلاح و مهمات ممنوعه، دستگیری 32 متهم تحت تعقیب مقام قضایی، دستگیری پنج قاچاقچی و کشف 35 کیلوگرم انواع موادمخدر، توقیف 14 دستگاه خودروی متخلف و برخورد قانونی با رانندگان 30 خودروی شیشه دودی از نتایج این طرح بوده است.

وی با بیان اینکه این طرح هدفمند باعث خوشحالی مسئولان و مردم به ویژه آسیب دیدگان جرایم و بزهکاری ها شده است بیان کرد: افزایش احساس امنیت اجتماعی و تثبیت آن از اولویت‌های اصلی پلیس شهرستان رودبارجنوب است که به صورت جدی در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار