کرمان؛

برخورد قاطع با 50 فقره زمين خواری و حاشيه نشينی در کرمان

كار گروه ويژه قضايی مقابله با زمين خواری و حاشيه نشينی در کرمان تشکیل شد.

برخورد قاطع با 50 فقره زمين خواری و حاشيه نشينی در کرمان به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  دادخدا سالاری  دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از برخورد قاطع با 50 فقره زمين خواری و حاشيه نشينی از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و افزود: سه هكتار از اراضي ملي و انفال به بيت المال اعاده گرديده است .

سالاری گفت: با توجه به اهميت صيانت و حفاظت از انفال و اموال عمومي و جنگل ها كار گروه  ويژه قضايي مقابله با زمين خواری و حاشيه نشينی در دادسرای عمومی و انقلاب كرمان تشکیل شده است.

وی افزود: این کارگروه به صورت شبانه روزی با حساسيت و جديت مشغول رصد و مقابله با اين پديده مجرمانه بوده و اجازه تعرض زمين خواران و سودجويان به اموال عمومي را نخواهد داد.

سالاری عنوان کرد:در  راستاي مبارزه قاطع با پديده زمين خواري و حاشيه نشيني در فروردين ماه امسال مامورين پر تلاش انتظامي شهرستان كرمان با انجام ماموريت مشترك با مامورين شهرداري كرمان و با فعاليت شبانه روزي در قالب كشت هاي مشترك موفق گرديدند با 50مورد تخلفات و جرائم ارتكابي در خصوص زمين خواري و تعدي به اراضي ملي برخورد و دست زمين خواران را از تعرض به اموال عمومي وانفال را قطع نموده اند .

این مقام قضائی افزود : در مجموع عمليات هاي مشترك پليس و شهرداري و با دستورات قضايي صادره از سوي قضات ويژه در فروردين ماه امسال مجموعاً سه هكتار از اراضي ملي و انفال به بيت المال اعاده گرديده است .

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در پایان تلاش های شبانه روزی  مامورين سخت كوش پليس و يگان اجرائيات شهرداري کرمان را قابل تقدیر دانست.

 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار