در نشست هیئت رئیسه انجمن‌های ورزش کارگری کشور صورت گرفت ؛

تقدیر و تشکر فدراسیون ورزش کارگری از وزیر ارتباطات

به پاس خدمات محمود واعظی، در توجه به ایجاد اشتغال، کارآفرینی و ارتقاء و توسعه سطح ورزش در وزارت ارتباطات، از وی تشکر و قدردانی شد.

تقدیر و تشکر فدراسیون ورزش کارگری از وزیر ارتباطات
به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛جلسه مشترک وزارت ارتباطات و فناوری ارتباطات با فدراسیون ورزش کارگری و  حضور رؤسای هیئت‌های ورزش کارگری سراسر کشور در سالن همایش‌های شهید قندی این وزارتخانه برگزار شد.

در این نشست، سید امیرحسینی رئیس فدراسیون ورزش کارگری ضمن بیان اقدامات مناسب و توسعه انجام شده در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات خصوصاً اینترنت روستایی، از زحمات  محمود واعظی تقدیر و تشکر کرد.

در این جلسه مهدی راسخ معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات، با اشاره به اقدامات این وزارت در حوزه توسعه زیرساخت‌ها، دولت الکترونیک و شبکه ملی اطلاعات، فعالیت‌های انجام شده را بی نظیر دانست.

در ادامه این جلسه رئیس فدراسیون ورزش کارگری با اهداء لوح تقدیر و تندیس به معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی به نیابت از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، اقدام کرد.

در پایان این نشست، اعضای هیئت رئیسه انجمن‌های ورزش کارگری از مجموعه‌های وزارت ارتباطات، مؤسسه فرهنگی ورزشی و رفاهی پیام و عمارت کلاه فرنگی بازدید کردند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار