تبریز؛

فراخوان باشگاه تراکتورسازی برای بازی با نفت

باشگاه تراکتور سازی برای پیروزی در هفته آخر لیگ برتر مقابل تیم نفت و استفاده از حضور و حمایت هواداران خود فراخوان داد.

فراخوان باشگاه تراکتورسازی برای بازی با نفتبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور این هفته به ایستگاه پایانی خود می‌رسد و تیم تراکتورسازی از ساعت 18 روز پنج‌شنبه در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان تیم نفت تهران است.
شاگردان امیر قلعه‌نویی در آخرین گام به مصاف شاگردان علی دایی می‌روند تا تراکتورسازان برای کسب نایب‌ قهرمانی و مسجل شدن سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان بجنگند ولی نتیجه این دیدار تأثیر چندانی در جایگاه تیم میهمان در جدول رده‌بندی نخواهد داشت.
اما سکوهای ورزشگاه یادگار امام در این دیدار می‌توانند نقش بسیار پررنگی در نتیجه بازی داشته باشند چراکه روحیه سرخ پوشان نیازمند یاری از سوی یار دوازدهم در طول 90 دقیقه مسابقه است و حمایت پرشورها می‌تواند منجر به کسب 3 امتیاز شده و احتمال نایب‌قهرمانی را بیشتر کند.
هواداران تراکتورسازی در دیدار مقابل استقلال تهران با حمایت قاطع خود تا آخرین دقایق مسابقه باعث شدند تا یاران قلعه‌نویی حریف آبی‌پوش خود را با دست‌خالی بدرقه کنند و حالا می‌توانند بار دیگر حماسه‌ای نو خلق کرده و غوغایی در یادگار به پا کنند.
کسب نایب‌ قهرمانی میان 2 تیم تراکتورسازی و استقلال تهران به رقابتی تنگاتنگ تبدیل‌شده است و در آخرین دیدار لیگ برتر هرکدام از تیم‌ها که بتوانند از دیگری سبقت بگیرند خواهند توانست سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا را به نام خود ثبت کنند و تراکتورسازان می‌خواهند با حمایت پرشور هواداران خود خیال خود را از صعود به آسیا راحت کنند و با خیالی راحت گام به فینال جام حذفی بگذارند.
تراکتورسازان همواره به داشتن این هواداران بر خود می‌بالند، هوادارانی که همواره سختی‌های فراوانی را به جان خریده‌اند و در سرمای تبریز با مشقت‌های فراوان مسیر استادیوم را پیموده‌اند تا تراکتورسازی در نبرد با رقبا تنها نماند و همواره شعار 'یل یاتار طوفان یاتار یاتماز تراکتور بایراقی' را سر دادند و اجازه ندادند لحظه‌ای پرچم تراکتورسازی بر زمین بماند.
حال آخرین دیدار این تیم در میعادگاه همیشگی عاشقان برگزار می‌شود و سرخ پوشان در انتظار حمایت همه‌جانبه هوادارانشان هستند تا در ایستگاه پایانی جشنی برپا کرده و هواداران را شاد کنند.
انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.