تبریز؛

مدیرت انقلابی لازمه پیشرفت کشوراست

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: لازمه پیشرفت و توسعه کشور در ابعاد مختلف، مدیریت انقلابی، کارآمد و متدین است.

مدیرت انقلابی لازمه پیشرفت کشوراستبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حجت الاسلام حسن کاملی فر روز چهارشنبه در آیین گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در جمع بسیجیان شهرستان هریس، عامل اصلی و محوری تحول در جامعه را تفکر انقلابی و مدیریت جهادی عنوان کرد.
وی افزود: اقتصاد مقاومتی نیاز امروز کشور در جهت پیشرفت و ترقی است و تنها راهکار امروز کشور جهت خروج از این بحران تکیه بر استعدادها ، ظرفیت ها و توانمندی های داخلی است و این مهم جز با تفکر انقلابی، تدبیر، عقلانیت و حرکت در راستای منافع ملت تحقق نخواهد یافت.
حجت الاسلام کاملی فر با اشاره به نامگذاری هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ، آنرا بیانگر توجه و اهتمام به مسائل اعتقادی و دینی در این نهاد دانست و اظهارکرد: امروز به برکت آموزش های عقیدتی منسجم، هوشمند و منظم، روحیه و تفکر انقلابی در مجموعه سپاه و بسیج موج می زند و به یقین نسل جدید پاسداران همانند نسل اول سپاه از روحیه دینی ، مکتبی و انقلابی بالایی برخوردارند.
 در پایان این مراسم از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی نمونه با اهداء لوح تقدیر و هدیه قدردانی شد.
انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار