حضور موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) با بیش از 600 عنوان کتاب در نمایشگاه

موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) با بیش از 600 عنوان کتاب در سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حاضر شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 13 اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده است و تا پایان 23 اردیبهشت ماه ادامه دارد. در این دوره نمایشگاه کتاب، ناشران زیادی حاضر شدند که یکی از آنها، موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) است.
مسئول غرفه انتشارات موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) در خصوص آثار این انتشارات گفت: این موسسه با بیش از 600 عنوان کتاب در سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شرکت کرد. از میان این آثار 26 کتاب چاپ اولی هستند.

وی افزود: از کتاب‌های مهم موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) در سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌توان به دوره 10 جلدی استفتائات امام خمینی اشاره کرد این اثر را خود موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی تنظیم و منتشر کرده است. آثار قلمی امام خمینی(ره) نیز از کتاب‌های مهم این انتشارات در نمایشگاه کتابِ امسال است.

مسئول غرفه موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) در خصوص چگونگی واگذاری غرفه در این دوره از نمایشگاه کتاب اظهار داشت: واگذاری غرفه‌های سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نسبت به دوره قبل بهتر نشده است و مشکلاتی در ورود و خروج ناشران وجود دارد. متراژی کمتر از متراژ درخواستی غرفه به ما دادند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار