اردبیل؛

ارائه خدمات درمانی رایگان به مددجویان استان اردبیل

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل گفت: خدمات درمانی رایگان به مددجویان استان اردبیل ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علیرضا حسین‌نژاد در جلسه بررسی ارائه خدمات درمانی به مددجویان استان اردبیل اظهار داشت:هم اکنون 52 پزشک متخصص و فوق تخصص با این نهاد همکاری دارند و 24 پزشک خانواده نیز طرف قرارداد کمیته امداد استان هستند که در طول سال خدمات درمانی مختلفی را به خانواده‌های تحت حمایت ارائه می‌کنند.

وی بیان کرد:یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های کمیته امداد رسیدگی به بهداشت، درمان و پیشگیری از بیماری‌ها در بین خانواده‌های تحت حمایت است و در این زمینه، پزشکان طرف قرارداد همکاری‌های مستمر و مطلوبی را با کمیته امداد دارند که در سایه این همکاری‌ها توانسته‌ایم بخشی از مشکلات درمانی مددجویان را برطرف کنیم.

حسین‌نژاد گفت: پزشکان خیردر کنارهمدردی با بیماران تحت پوشش کمیته امداد تلاش می‌کنند آنان سلامتی روحی و جسمی خود را به دست آورند که بسیاری از خدمات پزشکان نیکوکار و مراکز درمانی طرف قرارداد به صورت رایگان و یا با تخفیفات ویژه به خانواده‌های تحت حمایت ارائه می‌شود تا آنان علاوه بر تحمل درد و رنج بیماری، متحمل سایر مشکلات معیشتی و مالی نشوند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه 100 مرکز درمانی با این نهاد قرارداد همکاری انعقاد کرده‌اند، افزود: بر اساس قراردادهای منعقد شده، داروخانه‌ها، آزمایشگاه‌ها و مراکز درمانی مختلف در سطح استان به مددجویان و بیماران تحت پوشش به صورت رایگان و یا با کمترین هزینه خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی تصریح کرد: کمیته امداد خدمات مختلف بهداشتی و درمانی را در قالب هزینه نگهداری، هزینه لوازم پزشکی، تجهیزات توانبخشی، ارتقای شاخص‌های بهداشتی و پرداخت فرانشیز هزینه‌های بستری به بیماران تحت پوشش ارائه می‌کند که با مشارکت مسئولان دستگاه‌های اجرایی، مردم خیر و نیکوکاران می‌توانیم شرایط زندگی بیماران را به بهترین نحو ممکن بهبود بخشیم.

حسین‌نژاد با بیان اینکه هم اکنون 300 بیمار سرطانی تحت پوشش این نهاد قرار گرفته‌اند، اظهار کرد: 200 بیمار صعب العلاج و زمین‌گیر و نیز150 بیمار خاص از خدمات کمیته امداد استان بهره‌مند هستند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل گفت: در سال گذشته بیش از 11 میلیارد ریال برای هزینه‌های فرانشیز خدمات درمانی مددجویان تحت حمایت هزینه پرداخت شده وبیش از 60 هزار مددجوی تحت پوشش از فرانشیز خدمات درمانی کمیته امداد استان بهره‌مند شده‌اند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.