فرکی: سرنوشت‌مان دست خودمان است/ خیالم از پرسپولیس برانکو راحت است

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: خوشبختانه سرنوشت‌مان در بازی فردا دست خودمان است و باید با پیروزی بازی فردا را پشت سر بگذاریم

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین فرکی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ماشین‌سازی در هفته پایانی مسابقات لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: جا دارد تشکر ویژه کنم از اصحاب رسانه و خبرنگاران، من همیشه سعی کردم  در نشست خبری حاضر باشم و پاسخگوی سؤالات شما باشم. در سرما و گرما همواره وقت گذاشتید و خبرها را پوشش دادید.

وی ادامه داد: بازی سایپا و ماشین‌سازی دیدار خانگی ما خواهد بود، متاسفانه باید اعلام کنم که با توجه به تلاش‌هایی که مجموعه سایپا داشت، از مدیریت باشگاه گرفته تا خود بازیکنان اما چیزی که شایسته ما بود رقم نخورد. شخصا در این چند سال روزهای پایانی لیگ را روی پیشانی‌ام خورده بود که برای قهرمانی بجنگیم این بار برای بقا می‌جنگیم.

سرمربی سایپا در همین خصوص افزود: شما می‌توانید به خبرهای قدیمی مراجعه کنید و ببینید که  در سال‌های گذشته چه نتایجی بدست آورده ام با این وضعیت همچنان نمی‌خواهم به گذشته‌ها برگردم و بگویم که چه اتفاقاتی برای سایپا رخ داده است. از نگاه خودم در دو دیدار عملکرد خوبی نداشتیم، یکی مقابل پدیده در بازی رفت و دیگری هفته قبل‌ مقابل پیکان اما می‌توانم بگویم که به جز این دو دیدار در سایر بازی‌هایمان می‌توانستیم بازنده نباشیم. متاسفانه نتوانستیم از فرصت‌هایمان استفاده کنیم و می‌توانستیم بسیاری از بازی‌هایمان را ببریم، اگر این دیدارها را می‌بردیم الان می‌توانستیم در رده پنجم یا ششم جدول رده‌بندی قرار بگیریم و چون نبردیم حالا باید در پایین جدول قرار بگیریم.

حسین فرکی در خصوص وضعیت تیم سایپا بیان کرد: در حال حاضر در پایین جدول درگیر برخی حواشی و مسائل روحی و روانی هستیم. من تلاش خودم را به کار گرفتم و حتی بیشتر از 2، 3 سال قبل تلاش می کنم، بازیکنان نیز در کنار من تلاش کردند اما متاسفانه نتیجه نگرفتیم،‌ حالا به روز آخر رسیدیم و خوش‌شانسی که به دست آوردیم این است که سرنوشت‌مان دست خودمان است.

وی در خصوص بازی این هفته مقابل ماشین‌سازی گفت: فردا باید پیروز از زمین خارج شویم. امیدوارم تلاشمان فردا نتیجه بدهد، چون ما به خودمان امید داریم و کاری به سایر تیم‌ها نداریم. همه تلاشمان را به کار می‌گیریم تا فردا برنده شویم و بدون اما و اگر در لیگ برتر بمانیم.

حسین فرکی ضمن تشکر از بازیکنانش تصریح کرد: از بازیکنان تیمم تشکر می‌کنم، آنها تا این لحظه همه تلاش‌شان را انجام دادند و امیدوارم در بازی مقابل ماشین‌سازی نیز همه تلاش‌شان را به کار بگیرند. حالا ما در پایین جدول هستیم و امیدواریم که بدون بدشانسی در جدول باقی بمانیم. نمی‌توان گفت که ماشین‌سازی انگیزه ندارد، آنها با وجود اینکه سقوط‌شان به لیگ دسته یک قطعی شده اما تلاش کردند که فوتبال قابل قبولی ارائده دهند و مطمئنا مقابل سایپا نیز می‌کوشند از هویت خودشان دفاع کنند. در فوتبال این ارزشمند است که یک تیم با وجود سقوطش به دسته یک مردانه می‌جنگد. فکر می‌کنم این موضوع مهمترین مسئله در مورد تیم ماشین‌سازی است. آنها هیچ شانسی برای ماندن در لیگ برتر ندارند اما همچنان مردانه می‌جنگند. ما نیز به دنبال این هستیم که فردا 3 امتیاز را به دست بیاوریم و خودمان تعیین می‌کنیم در لیگ برتر باقی می‌مانیم یا خیر.

سرمربی سایپا در پاسخ به سوالی در مورد آینده کاری خود گفت: اجازه بدهید که اظهارنظری در این مورد نداشته باشم. هم برای خودم و هم برای باشگاه سایپا این حق را قائلم که آینده و تصمیم‌گیری خاصی برای خودشان داشته باشند، تنها چیزی که در این مقطع می‌توانم بگویم این است که باشگاه سایپا همیشه در قبال من به بهترین شکل عمل کرده است.

وی در پایان در خصوص اینکه ممکن است پرسپولیس با بازیکنان جوان خود به صماف سیاه جامگان برود خاطر نشان کرد: با شناختی که از پرسپولیس و برانکو و هوادارانش دارم مطمئن هستم که با هر تیمی که مقابل سیاه‌جامگان به میدان بروند به دنبال پیروز شدن هستند و در این موضوع شک ندارم. مجموعه پرسپولیس و بازیکنانش سطح خوب و بالا هستند و از نظر من جای هیچ نگرانی وجود ندارد.  برای من بازی تیم خودم مهم است هرچند که فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است و اتفاقاتی مانند 2 فصل پیش که با سپاهان قهرمان شدیم رخ دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.