سرپرست امور اقتصادی فدراسیون فوتبال:

زیر پیراهن آدیداس هم از لباس های قبلی تیم ملی بهتر است/ جیووا تولیدی های شیراز را به عنوان برند ایتالیایی می فروخت!

عابدینی: کیفیت لباس های آدیداس در تمام دنیا مشخص است و حتی زیر پیراهنی این شرکت هم از لباس های جیووا کیفیت بهتری دارد.

امیر عابدینی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛
درباره ادعای سعید یحیایی مدیر صادرات شرکت جیووا مبنی براینکه لباس های تیم ملی فوتبال ایران که از سوی آدیداس تهیه می شود زیرپیراهنی و تقلبی است، بیان کرد: با هزار دلیل و منطق ثابت می کنیم که به دلیل ایرادهای اساسی لباس های تولیدی جیووا تصمیم گرفتیم از لباس های آدیداس برای تیم ملی استفاده کنیم. دیدید که سایر تیم های ملی ما هم که از لباس های جیووا استفاده کردند با چه مشکلاتی رو به رو و مجبور شدند از پیراهن هایی هایی استفاده کنند که با وصله و پینه دوخته شده بود.

وی افزود: مسئولان شرکت جیووا لباس های تولید شده در شیراز را به عنوان برندی ایتالیایی به فدراسیون فوتبال تحویل دادند و این امر جای بحث فراوانی دارد. به هر حال لباس های تیم ملی باید از لحاظ فنی مورد تائید کارلوس کی روش و بازیکنان این تیم و از نظر کیفی مورد تائید محمدرضا ساکت مدیر تیم های ملی قرار می گرفت که خوشبختانه تمام آن ها برخلاف لباس های جیووا از کیفیت لباس های تولیدی آدیداس، رضایت کامل داشتند.

عابدینی در ادامه خاطرنشان کرد: حتی اگر آدیداس زیر پیراهنی به ما داده باشد، کیفیت آن خیلی بالاتر از لباس های جیووا است. فدراسیون فوتبال ایران تا فروردین 96 از آدیداس لباس می خرید اما پس از این زمان برای حمایت تولیدی آلمانی از تیم ملی و تامین رایگان بخشی از لباس ها با مسئولان این شرکت وارد مذاکره شدیم و خوشبختانه تا حد بسیار زیادی هم توافق نهایی حاصل شده است.

وی درباره بحث دریافت غرامت 2 میلیون یورویی جیووا از فدراسیون فوتبال ایران بیان کرد: من وارد این موضوع نمی شوم اما اگر این شرکت برای خود ادله ای دارد، ما هم دلایلی برای فسخ قرارداد داریم. تیم حقوقی فدراسیون فوتبال به دقت پرونده شکایت جیووا را بررسی می کند و شک نکنید دادگاه با ارزیابی دلایل طرفین بهترین حکم را صادر می کند. اینکه مسئولان جیووا بدون صدور رای دادگاه بحث غرامت 2 ملیون یورویی را مطرح کنند، صرفا برای خود نمایی است. حتی احتمال دارد آدیداس در مقام دفاع از خود درمورد این ادعای یحیایی وارد عمل شود.

عابدینی افزود: تمام دنیا از کیفیت تولیدی های شرکت آدیداس اطلاع دارند. در چنین شرایطی آیا این شرکت با تحویل زیر پیراهنی به فدراسیون فوتبال ایران عملکرد خودش را زیر سوال قرار می دهد؟ مسئولان جیووا هم اگر اعتراضی دارند با مدرک این امر را پیگیری کنند. ضمن اینکه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال هم درکنار مسئولان حقوقی تمام مفاد قرارداد با جیووا را ارزیابی می کند تا کمترین زیان به ما وارد شود.

وی درباره آخرین وضعیت مذاکرات فدراسیون فوتبال با شرکت آدیداس گفت: محمدرضا ساکت با وکلایی که تمام آن ها در رشته حقوق بین الملل دارای تخصص عالی هستند، این قرارداد را ارزیابی می کند و  شک نکنید دکتر بیگلری و تیمش به عنوان وکلایی خبره تمام منافع فدراسیون فوتبال را در این قرارداد در نظر می گیرند.

سرپرست امور اقتصادی فدراسیون فوتبال در پایان درمورد اینکه آیا تمام تیم های ملی فوتبال ایران قرار است از لباس هالی آدیداس استفاده کنند یا خیر، بیان کرد: قطعا تمام تیم های ما از لباس های آدیداس استفاده می کنند و اصلی ترین محور مذاکره فدراسیون فوتبال با آدیداس هم همین محور است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار