ساری،

بهره برداری سامانه مانیتورینگ نظارت بر ذخیره سازی کالاهای استراتژیک

سامانه مانیتورینگ نظارت بر ذخیره سازی کالاهای استراتژیک کشاورزی بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید محمد جعفری مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 در مراسم افتتاحیه سامانه مانیتورینگ نظارت بر ذخیره سازی کالاهای استراتژیک شرکت غله منطقه 2 گفت: بیش از 80 درصد نقاط تعیین شده و 100 درصد از مراکز خرید گندم در شرق و مرکز استان به سامانه مانیتورینگ نظارت بر ذخیره سازی کالاهای استراتژیک متصل شدند.

وی افزود: از آنجایی که 70 تا 80 درصد خرید تضمینی گندم از مازندران در مراکز شرق و مرکز استان تحقق می یابد استقرار و اتصال مراکز خرید در اولویت کار قرار گرفت.

جعفری گفت: بخشی از این سخت افزار (سرور و مانیتورینگ) در شرکت غله و بخش دیگر آن در کارخانجات آرد و مراکز و انبارهای ذخیره سازی ملکی و غیر ملکی گندم مستقر است.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 با بیان اینکه اساس عملکرد این سیستم بر پایه تکنولوژی نوین پردازش تصویری است، افزود: در این سامانه این امکان مهیا است که بخشی از کنترل و نظارت در حوزه گندم بصورت سیستمی انجام شود.

وی این سطح بهره وری سخت افزاری و نرم افزاری را برای اولین بار در کشور عنوان کرد.

جعفری گفت: سطح دسترسی بسیار پیشرفته ای که در این سامانه پیش بینی و طراحی شده موجب می شود اجرای عملیات پردازش تصویری تسهیل شود.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 افزود: طبق برنامه ریزی صورت گرفته، انبارهای آرد شرکت حمل و نقل خلیج فارس نیز در آینده نزدیک به این سامانه متصل و تحت پوش آن قرار خواهند گرفت.

جعفری گفت: نحوه انتقال به شکلی است که در حدالامکان ارتباطات بصورت بالاترین سطح نقطه به نقطه انجام شود.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.