زرندیه؛

افتتاح مجتمع خدماتی بین راهی در محور ساوه - بوئین‌زهرا

مجتمع خدماتی بین راهی زرندیه دربزرگراه ساوه - بوئین‌زهرا به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ با حضور رئیس سازمان راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای کشور چهارمین مجتمع خدماتی بین راهی زرندیه دربزرگراه ساوه - بوئین‌زهرا به بهره برداری رسید.

مجتمع خدماتی بین راهی خورشید زرندیه در زمینی به مساحت 21 هزار مترمربع   باجایگاه سوخت بنزین و گازوئیل به مساحت 2 هزار 500 مترمربع، فضای خدماتی و رستوران به مساحت 550 مترمربع، فضای اداری با زیربنای 150 مترمربع ، نمازخانه و سرویس های بهداشتی و 15 هزار مترمربع پارکینگ خودرهای سبک و سنگین و فضای سبز با صرف   4میلیارد و 500 میلیون تومان احداث شده است. 

حاجتی رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای زرندیه در حاشیه افتتاح این پروژه گفت: ارتقای محور ساوه به بوئین‌زهرا به بزرگراه نقش عمده‌ای در روان‌سازی ترافیک در این مسیر استراتژیک و مهم کشور داشته و حجم قابل توجهی از سوانح و تصادفات جاده‌ای را کاهش داده است .

 حاجتی افزود: طول مسیر این محور در حوزه استحفاظی شهرستان زرندیه 43 کیلومتر است که 15 کیلومتر باقیمانده این محور در روزهای پایانی سال گذشته زیر بار ترافیکی رفت و با استقرار مجتمع های  خدماتی سفری ایمن را برای هموطنان خود در این مسیر شاهد خواهیم بود .

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.