یزد؛

تشکل کارگری یک پشتوانه برای کارگر

نماینده مجلس گفت: ایجاد تشکل صنفی کارگری را از حقوق اولیه آنان دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  محمد رضا صباغیان بافقی در مراسم تجلیل از کارگران شهرداری بافق ضمن تبریک ایام شعبانیه و روز کار و کارگر با بیان اینکه کارگران شهرداری بصورت گمنام زحمت می کشند گفت : خرسندم از اینکه در جمع کارگران نظرات و مشکلات این قشر به طور واضح مطرح شود.

نماینده مردم بافق،بهاباد، مهریز، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تشکیل تشکل های کارگری جز حقوق اولیه کارگران است افزود: مدیریت شهری هیچگاه به .تضعیف حقوق کارگر رضایت نمی دهد اما تشکل کارگری یک پشتوانه برای کارگر است.

وی افزود: در دنیای امروز چنانچه کارگر  صنف نداشته باشد چه بخواهیم و چه نخواهیم حقوق تضعیف می شود.

صباغیان همچنین تصریح کرد:تشکل کارگری رابطی بین مدیریت و کارگران است.

نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به مطرح شدن طرح جامع مدیریت شهری در کمیسیون شورا و مجلس عنوان کرد:تصویب این طرح در رسیدن به جایگاه مدیریت شهری و شهرداری کمک شایانی می کند.

وی با بیان این که با تصویب طرح جامع مدیریت شهری ۲۴ نهاد زیر مجموعه شهرداری قرار می گیرند خاطر نشان کرد: این امر خودبخود باعث ارتقا شهرداری و نیروهای آن می شود.

صباغیان همچنین ضمن تقدیر از زحمات شهردار و کارگران شهرداری گفت: همت و تلاش شهردار ستودنی است و تغییر و تحول در شهر به خوبی احساس می شود.

 طرح طبقه بندی کارگران، ایجاد صندوق رفاه و بیمه مکمل کارگران از جمله مواردی بود که توسط نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی مطرح و بر اجرایی شدن آن تاکید کرد.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار