اهواز؛

فعالیت بیش از 50 انجمن علمی دانشجویی در دانشگاه شهید چمران

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز تعداد انجمن های علمی رشته‌ای و بین‌رشته‌ای در این دانشگاه، را 57 انجمن اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ دکتر عبدالرحیم هوشمند، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز در مراسم اختتامیه نهمین جشنواره دانشگاهی انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز با عنوان "حرکت" گفت: جشنواره ملی حرکت در سطح کشور هرساله در یک دانشگاه و به تبعیت از آن جشنواره دانشگاهی حرکت در این دانشگاه نیز برگزار می‌شود.

وی افزود: حضور دانشگاهیان و دانشجویان علاقه‌مند در این جشنواره نشان از فعالیت علمی آن‌ها دارد، دانشجو برای فعالیت علمی، آموزشی و پژوهشی وارد دانشگاه می‌شود، معاونت فرهنگی دانشگاه نیز وظیفه بسترسازی برای چنین فعالیت‌هایی را بر عهده دارد و دانشجویانی که علاقه‌مند به این فعالیت‌ها هستند می‌توانند از این فرصت استفاده کنند و ما موظفیم این فرصت را در اختیار آن‌ها قرار دهیم .

هوشمند اظهار داشت: در این معاونت 57 انجمن رشته‌ای و بین‌رشته‌ای وجود دارد که هفته آینده انتخابات انجمن‌های علمی و کانون‌های فرهنگی و هنری برگزار خواهد شد، سامانه جامع فرهنگی در سیستم آموزشی دانشگاه آماده شده که اطلاعات دانشجویان در آن وجود دارد و علاقه‌مندان به عضویت در کانون‌ها تا جمعه شب (15 اردیبهشت) فرصت دارند با مراجعه به این سامانه کاندیداتوری خود را اعلام کنند. امیدوارم حضور هرچه بیشتر دانشجویان را در این انتخابات شاهد باشیم .

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.