برگزاری آیین بزرگداشت مقام معلم در دانشگاه پیام‌نور گناوه

آیین بزرگداشت مقام شامخ معلم، هم‌زمان با آغاز هفته معلم، با حضور اساتید، دانشجویان، مسوولان شهرستان و دانشگاه در دانشگاه پیام نور گناوه برگزار شد.

برگزاری آیین بزرگداشت مقام معلم در دانشگاه پیام‌نور گناوه
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فرماندار گناوه در این آئین با تبریک اعیاد شعبانیه و روز جانباز و پاسدار و گرامی‌داشت مقام معلم با بیان اینکه امید به زندگی نیاز همگانی است و ما در جامعه‌ای زندگی می‌‌‌کنیم که شادی و نشاط در آن رونق دارد و امید در این دولت افزایش یافته است، اظهار داشت: در این دولت و دولت‌های پیشین خدمات ارزنده‌ای به مردم ارائه شده که همه این خدمات در قالب نظام مقدس اسلامی بوده است.

سید علی پاک‌نژاد اظهار داشت: همه ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی زندگی می‌کنیم و نگاه و دیدگاه ما بر این پایه و اساس است که اگر خدمتی ارائه می‌شود در سایه نظام مقدس اسلامی و به برکت آن بوده و همه باید در خدمت مردم و نظام مقدس اسلامی باشیم.

وی با تاکید به اهمیت انتخابات پیش‌رو و حضور مردم در این انتخابات افزود: همه در انتخابات پیش‌رو هم انتخابات ریاست جمهوری و هم شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور حداکثری شرکت می‌کنیم که از تاکیدات مقام معظم رهبری نیز حضور حداکثری مردم در این انتخابات است.

رئیس دانشگاه پیام نور گناوه نیز ضمن تبریک هفته معلم با بیان اینکه معلمان و اساتید دارای مقام بلندی هستند و در جایگاه رفیعی قرار دارند، گفت: اساتید و معلمان باید با در نظر گرفتن مقام رفیع خود انسان‌های تحت تعلیم و زیر نظر خود را به درستی هدایت و راهنمایی کنند.

در این آئین از اساتید این دانشگاه با لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.