شهرکرد؛

پیام استاندار چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز معلم

استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی، روز معلم را تبریک گفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ قاسم سلیمانی استاندار چهارمحال و بختیاری به مناسبت سالروز شهادت آیت الله مرتضی مطهری (ره) و روز بزرگداشت مقام معلم پیامی صادر کرد:

متن این پیام به شرح زیر است:

۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت متفکر و فیلسوف فرزانه شهید استاد آیت الله مرتضی مطهری (ره) و هفته بزرگداشت مقام معلم یادآور تلاش و مجاهدت مردان و زنان فرهنگ سازی است که در حریم معطر و نهاد مقدس مدرسه جلوه‌های تعلیم و تربیت را به نمایش گذاشته و فرزندان این مرز و بوم را به گوهر دین و اخلاق و دانایی زینت می‌بخشند.

شهید مطهری به عنوان متفکری اندیشمند مجاهدانه در راستای روشنگری و احیای تفکر دینی گام برداشت و در این راه مقدس آماج تیر بدخواهان و کج اندیشان قرار گرفت و نام خود را به عنوان معلم راستین انقلاب اسلامی جاودانه ساخت.

بی گمان ساختن آینده کشور و افتخار آفرینی در عرصه‌های گوناگون جز با تلاش و همت شبانه روزی مجموعه آموزش و پرورش که خستگی ناپذیر و خالصانه در صدد آموزش و تربیت فرزندان این مرز و بوم و شکوفایی استعدادهای آنان و همچنین اعتلای علمی، اخلاقی و فرهنگی جامعه تلاش می‌کنند محقق نخواهد شد.

ضمن ارج نهادن به مقام والا و شامخ معلمان کشور و چهارمحال و بختیاری که با تمام سختی‌ها لحظه‌ای از رسالت بزرگ خود غافل نیستند برای تمامی آنان آرزوی توفیق و سرفرازی روزافزون از درگاه پروردگار طلب کرده و امیدوارم با آموزش و تربیت دانش آموزانی که اسوه علم و اخلاق باشند بسترهای لازم برای رشد و تعالی بیشتر ایران و استان را فراهم کنند.

۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت آیت الله مرتضی مطهری (ره) به عنوان «روز معلم» و ۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت به عنوان «هفته بزرگداشت مقام معلم» نامگذاری شده است.

انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار