«پرواز در ارتفاع صفر» به ایستگاه پایانی رسید

محمد نشاط از آخرین وضعیت ساخت سریال عبدالحسن برزیده خبر داد.

«پرواز در ارتفاع صفر» به ایستگاه پایانی رسیدمحمد نشاط تهیه‌کننده سینما و تلویزیون در خصوص آخرین وضعیت ساخت سریال «پرواز در ارتفاع صفر» به خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: کل فیلمبرداری این مجموعه انجام شده فقط پنج درصد از آن باقی مانده که طی یکی دو روز آینده برای فیلمبرداری به اصفهان خواهیم رفت.

وی افزود: این پنج درصد شامل بخش‌های هوایی و ویژوال است که با پایان یافتن آن کارهای فنی را آغاز خواهیم کرد.

وی درباره جدیدترین ساخته سینمایی و یا سریال خود بیان کرد: تا ساخت این سریال به پایان نرسد، ساخت کاری جدید را شروع نخواهم کرد.

مجموعه تلویزیونی «پرواز در ارتفاع صفر» به کارگردانی عبدالحسن برزیده و به تهیه‌کنندگی محمد نشاط 24 آذر تهران کلید خورد.  

این مجموعه که زندگی یک خلبان جنگنده نیروی هوایی را در دوران دفاع مقدس روایت می‌کند، با همکاری نیروی هوایی جمهوری اسلامی و در هفت قسمت 45 دقیقه‌ای درگروه فیلم و سریال شبکه یک سیما تهیه و تولید می‌شود که قرار است در هفته دفاع مقدس سال آینده از این شبکه به روی آنتن برود.

علی عمرانی، شاهرخ استخری، عمار تفتی، سوگل خلیق، محمد عمرانی، حمیدرضا نیکدل، بهاره ریاحی، رضا رادمنش، حدیث تهرانی، مجید جعفری، پیام داداشیان، رضا مسعودی از بازیگران اصلی سریال پرواز در ارتفاع صفر هستند.

عوامل این سریال عبارتند از:  

مدیرتصویربرداری: ایرج عاشوری، مدیرهنری: مشکین مهرگان، طراح صحنه: رضا دین محمدی، طراح لباس: مرجان گلزار، چهره پرداز: ایمان امیدواری، صدابردار: بهمن حیدری، دستیار اول کارگردان: پگاه جهاندار، برنامه ریز: ژرژ هاشم زاده، مدیر تولید: امیر نشاط، دستیار اول فیلمبردار: سیروس کفاش، جلوه‌های کامپیوتری: دکتر امیر رضا معتمدی، مجری طرح نظامی: سرهنگ مجید جوشقانی، مدیرتولید نظامی: علی عنبرانی، مدیران تدارکات: امیرهوشنگ حسینی و شهرام شاهرخ، خدمات: رضا بیواره، مجری طرح: موسسه هدیه فیلم.
 
 
انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصوره
۱۸:۲۱ ۰۶ مهر ۱۳۹۶
سریال خیلی قشنگیه،منو یاد بچه گیم میندازه،اخه پدر منم ارتشی بود.....مخصوصا صحنه هایی که تو پایگاه شکاری گرفتن،کلی با این سریال خاطره بازی کردم،درسته که ایرادات فنی داشت ولی در کل سریال قشنگیه
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۵:۳۹ ۰۵ مهر ۱۳۹۶
با سلام
خیلی سریال زیبایی است و شباهت به زندگی من دارد زیرا همانطور که همسر نقش اول فیلم دچار تنگی دریچه ی مربوط به قلبش است و باید عمل کند و عروسی شان عقب افتاده
من هم دچار دیسک کمر و تنگی کانال نخاعی شده و قرار است هفته ی آینده عمل کنم و چند ماه دیگر عروسی کنیم .
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۲۲:۲۷ ۰۳ مهر ۱۳۹۶
با سلام.در همه فیلمها و سریالهایی که ساخته میشوند بالاخره اشتباهاتی رخ میدهد.از این نوع اشتباهات در سریال پرواز در ارتفاع صفر هم رخ داده است. مثل هواپیمای مسافربری ایرباس ای-380 که از طرف مسئول رادار 747 گفته میشود و در آن زمان این نوع ایرباس هنوز متولد نشده بود و یا حضور و پرواز جنگنده اف-14 تامکت در پایگاه مهرآباد تهران که باز هم اشتباه است و هنوز هم پایگاه اصلی این جنگنده پایگاه اصفهان است.ولی گذشته از این اشتباهات کوچک یادآوری خاطرات خوب و بد زمان جنگ شیرین و خوشایند است.والسلام
Oman
ناشناس
۲۰:۳۵ ۰۲ مهر ۱۳۹۶
---------------------یک کارشناس نظامی ندارید؟
در زمان جنگ ایران و عراق ایرباس A380 آخه مگر وجود داشته؟ بدتر که فایتر کنترلر می گوید 747 هست. از اون خیلی بدتر اینکه هواپیمای جنگی حق ندارد در ارتفاع هواپیمای مسافر بری قرار بگیرد مگر اینکه آن هواپیما مشکلی داشته باشد. جنگنده خودی خیلی راحت می رود در ارتفاع هواپیمای مسافر بری خارجی قرار می گیرد در این سریال. در واقعیت ایکائو جریمه های سنگینی دارد برای چنین اقدامی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۰۱ مهر ۱۳۹۶
سلام و عرض ادب

با سپاس
آخرین اخبار