تبریز؛

فعال سازی 60 درصد واحدهای نیمه فعال ملکان

فرماندار ملکان با اشاره به اینکه 50 درصد تسهیلات اشتغال زا در 6 ماهه دوم سال 95 در این شهرستان جذب شده است، گفت: با پرداخت این تسهیلات 60 درصد واحدهای تعطیل شده و نیمه فعال به چرخه تولید بازگشته اند.

فعال سازی 60 درصد واحدهای نیمه فعال ملکانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ محمدباقر خانی در همایش کار و کارگر در شهرستان ملکان با اشاره به اینکه 150میلیارد ریال تسهیلات در زمینه مشاغل خانگی، خوداشتغالی و کارآفرینی به این شهرستان اختصاص یافته بود، گفت: با جذب 70میلیارد ریالی این تسهیلات در قالب 26 طرح برای 93 نفر شغل ایجاد شده است.
وی افزود: بقیه این اعتبار نیز تا تاپایان 6 ماهه اول امسال جذب و زمینه اشتغال برای 110نفر فراهم خواهد شد .
فرماندار ملکان افزود: مساعدت برای فعال سازی کارگاه های کوچک و زودبازده از اولویت های کاری شهرستان است و امسال نیز 12واحدی تولیدی تعطیل شده که به صورت عمده مشکل سرمایه در گردش و مدیریتی دارند با تسهیلات در نظر گرفته شده فعالیت خود را از سر خواهند گرفت .
رییس اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی ملکان نیز در این جلسه از کاهش 60 درصدی تعطیلی واحدهای تولیدی سال 95نسبت به سال 94خبرداد و گفت: در سال 94 پنج واحد تولیدی در این شهرستان تعطیل شده بود که این تعداد در سال گذشته به 2 واحد رسید. 
حبیبی همچنین از احداث فاضلاب و تصفیه خانه ناحیه صنعتی ملکان با 20میلیارد ریال خبرداد و گفت: تا 2 سال آینده به بهره برداری خواهد رسید. 
شهرستان ملکان با 110هزار نفر جمعیت در فاصله 155کیلومتری تبریزمرکز استان آذربایجان شرقی واقع شده است.
انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار