اعمال محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های مازندران

محدودیت های ترافیکی پایان هفته از امروز در جاده های ارتباطی مازندران اعمال می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مرکز مدیریت راه های مازندران اعلام کرد ، به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه در روزهای پایانی هفته، محدوديت ها و ممنوعيت های ترافیکی در محورهای موصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

موتورسيكلت :

تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر امروز تا ساعت 6 روز شنبه 16 اردیبهشت از محورهای كرج - چالوس ، هراز، فيروزكوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعكس ممنوع است.

تبصره-تردد موتور سيكلت های انتظامی و امدادي براي انجام ماموريت های ضروری در مسير مجاز جريان ترافيك بلامانع خواهد بود.

محور هراز :

الف- تردد همه تریلرها کماکان ممنوع است .

ب- تردد همه كاميون ها و كاميونت ها به استثنای حاملين مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 امروز چهارشنبه 13 اردیبهشت شد و همچنين از ساعت 8 تا 24 روزهای پنجشنبه 14 و 15 اردیبهشت ممنوع است.

محور كندوان :

تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 14 تا 23 روز جمعه 15 اردیبهشت از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پليس راه درمحل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 17 تا 23 همان روز از مرزن آباد به سمت كرج بصورت يكطرفه خواهد بود.

محور كندوان : تردد انواع تريلر ، كاميون و كاميونت به استثناء حاملين موادسوختی و فاسدشدنی از محور كرج - چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

محور سوادکوه :

تردد همه تريلرها به استثنای حاملين مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز جمعه 15 اردیبهشت از تهران به قائم شهر و بالعكس ، ممنوع است. 

انتهای پیام/آ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار