یاوه گویی فرمانده آمریکایی: به اسرائیل برای مقابله با ایران کمک می‌کنیم

رئیس ستاد فرماندهی عملیات ویژه آمریکا، اعلام کرد واشنگتن به رژیم صهیونیستی و متحدانش در منطقه برای به گفته او مقابله با ایران کمک خواهد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ ژنرال «ریموند توماس»، رئیس ستاد فرماندهی عملیات ویژه آمریکا، روز سه ‌شنبه در نشستی در جمع قانونگذاران آمریکایی، ادعاهای اثبات‌ نشده علیه ایران را تکرار کرد و گفت: واشنگتن به رژیم صهیونیستی و متحدانش در منطقه برای مقابله با ایران کمک خواهد کرد.

توماس که در جلسه استماع کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان آمریکا حضور داشت با متهم کردن بدون مدرک ایران به تشکیل شبکه‌ای از شریکان تروریستی، نیمه دولتی و غیردولتی مدعی شد تهران اقدام به انجام عملیات‌ها و فعالیت‌هایی می‌کند که منافع امنیتی آمریکا را تهدید می‌کند.

فرمانده ارشد آمریکایی در ادامه همچنین مدعی شد ایران برای توسعه دامنه نفوذ خود و افزایش میزان دسترسی به مناطق کلیدی به نیروهای شبه ‌نظامی و مجموعه‌ای از سازمان‌های شریکش متکی است.

توماس تصریح کرد نیروهای عملیات ویژه آمریکا برای مقابله با این دسته از اقدامات ایران، از تلاش‌های ستاد فرماندهی مرکزی ارتش این کشور برای تقویت توان بازدارندگی آمریکا، فعالیت‌های ارتباطی و تقویت توانمندی‌های کشورهای شریک، حمایت می ‌کند.

این فرمانده آمریکایی تصریح کرد فعالیت‌های نیروهای عملیات ویژه برحمایتاز تلاش‌های ستاد فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا برایتقویت توان بازدارندگی، مبارزه‌های هدفمند با پیام‌رسانی و تقویت توان کشورهای شریک، استوار است.

وی در ادامه اظهارات بی اساس خود افزود: اولویت ما کماکان این است که همزمان با تلاش ایران برای گسترش نفوذش در منطقه، درباره این شبکه ایران روشنگری کنیم تا به درک توانمندی‌های این کشور نائل آییم.

فرمانده آمریکایی در پایان خاطرنشان کرد ما همچنین با رساندن کمک‌های امنیتی به اسرائیل و متحدانمان در خلیج فارس، از آنها حمایت کرده و به آنها ضمانت می‌دهیم و برای مقابله با تهدیدهای ایران، به آنها کمک می‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۶ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
منتظرزیبابود لذت بردم ماهم منتظریم.الهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۳:۳۶ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
به قول امام راحل مان , ای امریکا از دست ما عصبا نی باش واز عصبا نیت بمیر ,,,, روح ات شاد بهشتی
Iran (Islamic Republic of)
آقای مهدی عابدیان زیدی
۱۲:۲۱ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
جنگی بین ایران آمریکا اتفاق نمی افتد
جنگی بین ایران با همسایه های خود اتفاق نمی افتد
Germany
حیدری
۱۲:۰۵ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
الان امربکاییه واسرائیلیها فقط زر میزنند
موقعی به ایران حمله میکنند که ما ضعیف و متفرق شویم و وارد جدالهای سیاسی سازش گرانی شویم که حل معضل اقتصادی را تسلیم در برابر استکبار جهانی میدانند
ان موقع باید بترسیم
امریکا واسرائیل هیچ ترسی ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
زر مفت کنتور که نمیندازه جرات دارین بیاین ببینین چی میشه مام همینو میخوایم که زودتر از 25 سال این نجاست رو از دامن بشریت پاک کنیم.هر کی دس درازی کنه به ایران ما اسرائیل رو با خاک یکسان میکنیم .خوب میدونن این صهیونیستها ماجرای فتح خیبرو .لحظه شماری می میکنم که دو باره تکرار شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
نظام سلطه دیگر سال هاست به ته خط رسیده و باید به فکر استقرار نظام اسلام برای تثبیت خود در جهان باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
اون اربابتون از یه گروهک شکست می خوره. شجاعت سربازایه شما رو هم
Iran (Islamic Republic of)
گمنام
۱۰:۲۳ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
این کجایش یاوه گویی بود هرکس و یا کشوری به میل آمریکا عمل نکند منافع آمریکا را به خطر انداخته و از نظر آنها تروریست است . اما بکوری چمشانش هستیم و خواهیم بود تا کور شدن کامل چشمان آمریکا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
یانکی های احمق فقط حرف مفت می زنید ، منتظر هستیم ، حمله کنید تا ببینید چه اتفاقی برایتان در تمام نقاط جهان می افتد.(مرگ بر آمریکا)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
بیا که تشنه خودتم اسراییل.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
این سگ زرد و شغال دوباره شروع به پارس کردن کرد.
Iran (Islamic Republic of)
منتظر
۱۰:۰۰ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
« يَا أَيُّهَا النَّبِيُّ حَرِّضِ الْمُؤْمِنِينَ عَلَى الْقِتَالِ إِنْ يَكُنْ مِنْكُمْ عِشْرُونَ صَابِرُونَ يَغْلِبُوا مِائَتَيْنِ وَإِنْ يَكُنْ مِنْكُمْ مِائَةٌ يَغْلِبُوا أَلْفًا مِنَ الَّذِينَ كَفَرُوا بِأَنَّهُمْ قَوْمٌ لَا يَفْقَهُونَ »
اى پيامبر مؤمنان را به جهاد برانگيز اگر از [ميان] شما بيست تن شكيبا باشند بر دويست تن چيره مى ‏شوند و اگر از شما يكصد تن باشند بر هزار تن از كافران پيروز مى‏ گردند چرا كه آنان قومى‏ اند كه نمى‏ فهمند ( انفال / 65 )

شیطان بزرگ آمریکای نجس و اذناب و اعوانش ، با حذف نقش خداوند از افکارشان ، همه چیز را مادی می بینند و اتکای صد در صد به سلاح های خود دارند و باور ندارند که خداوند خالق هستی قومی را که در عصر خود برترین قدرت نظامی بود و با فیل های تربیت شده به جنگ می رفت را به وسیله پرنده های کوچک ، مانند کاه خرمن شده تار و مار کرد.

امروز دشمنان اسلام ، ملت رشید ایران اسلامی را از چه چیز می ترسانند ؟؟ ما اعتقاد قلبی داریم که در جنگ با کفار ، چه بکشیم و چه کشته شویم پیروزیم ، و امام خمینی (ره) فرمودند : ملتی که شهادت دارد ، هرگز شکست نمی خورد .
بنابراین به شیطان بزرگ و بزغاله های دنباله روی این ام الفساد با قدرت می گوئیم : ملت ایران هرگز به دنبال جنگ با هیچ کشوری نیست و تمام سعی و تلاشش برای ایجاد آرامش در منطقه و ایضا در جهان است ، اما چنانچه دشمنان ما طالب جنگ هستند ، بدانند که ملت مسلمان و آزاده ایران اسلامی یقینا دشمنان خود را پشیمان خواهد کرد .

الله اکبر ... الله اکبر ... النصر للاسلام ... الموت لامریکا ، الموت لاسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۰۸:۴۹ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
کمک‌های امنیتی یا تجارت امنیتی به متحدان خلیج فارس با گرفتن دلارهای نفتی!!!
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۰۸:۳۴ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
نچائی .مردک دیوانه .چه غلطا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۳ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
عه کی اون موقع به شما کمک کنه هه هه
Iran (Islamic Republic of)
دددددد
۰۷:۳۲ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
سایه جنگ هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
خدا وعده پیروزی داده خوک های نجس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
چرا نمی اید فقط ضر می زنید مرد هستید بسملا ببنید چه کار تون می کنیم اینجا ایران وطن دوست ناموس پرس
آخرین اخبار