رئیسی در جمع مردم کرمانشاه؛

رشادت های مردم کرمانشاه سایه جنگ را از سر کشور کم کرد/کولبرها را ممانعت می کنیم از آن سو کانتینر کانتینر قاچاق وارد می شود

رئیسی با حضور در حسینیه اباعبدالله شهر کرمانشاه گفت: رشادت های ملت غیور و مخصوصا دلیر مردان کرمانشاه سایه جنگ را از سر کشور کم کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ ابراهیم رئیسی با حضور در حسینیه اباعبدالله شهر کرمانشاه  در سخنانی گفت: رشادت های ملت غیور و مخصوصا دلیر مردان  کرمانشاه سایه جنگ را از سر کشور کم کرده است.

وضع موجود کشور با آنچه از امکانات٬ ثروت و نیروی انسانی جوان٬ خلاق و منابع خدادادی است همخوانی ندارد.

همانطور که در دفاع مقدس حضور مردم کار را یکسره کرد در اقتصاد نیز حضور مردم کار را به سامان می رساند.

رئیسی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه عده ای در آن بالاها نشسته اند و مالیات نمی دهند اما روز به روز مالیات مردم کوچه و بازار را زیاد می کنیم گفت کولبرها را ممانعت می کنیم ولی از آنسو کانتینر کانتینر قاچاق وارد می شود.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاسن جمهوری با اشاره به اینکه  مردم از این دعواهای سیاسی خسته شده اند گفت: مردم دولتی می خواهند که دولتمردانشان کاسب و تاجر نباشند. دولت اهل کار می تواند اشتغال را حل کند.

وی گفت: استان کرمانشاه بیکار ترین استان  کشور است‌ چرا که ۶۰ درصد کارخانه ها و تولیدی های این استان غیر فعال یا نیمه فعال است
 و سالانه با در نظر گرفتن کف نقدینگی که دولت می تواند برای آنها در نظر بگیرد می شود چرخ کارخانه ها را به گردش در آورد.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد:مشکلاتی هست که باید رصد شود و حل کرد ، ما نیروی انسانی کارآمد داریم و زنانی داریم که می توانند نقش را بر عهده بگیرند و از عهده هر کاری بر بیایند.

حجت الاسلام رئیسی افزود:38 سال است که انقلاب کرده ایم و نام آور شده ایم اما در داخل مردم با بیکاری مواجه اند، این در شان مردم و استان های ما نیست و ما بسیار توانمند هستیم و باید به جوانان نقش داد و از آنها انتظار داشت.

وی گفت: کشور ما علی رغم همه ثروت های مادی از جمله ذخایر و معادن و شرایط سوق الجیشی که دارد و با تکیه بر منابعش می تواند مشکلاتش را حل کند اما آنچه شاهد آن هستیم این است که علی رغم همه این منابع  نمی تواند از این وضعیت بیرون بیاید و این به دلیل نداشتن مدیریت اجرایی و اقتصادی صحیح است.

حجه الاسلام والمسلمین رئیسی اضافه کرد: نباید چشم انتظار این بود بیگانگان مشکلات ما را حل کنند بلکه این حضور مردم در همه عرصه ها است که می تواند حلال مشکلات باشد.

وی اظهار داشت: نگاه به منابع کشور باید اصلاح شود ما در کشور منابع داریم و سوال این است با این همه منابع چگونه نمی توان ایجاد اشتغال کرد .

حجت الاسلام رئیسی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه سفرهای تبلیغاتی شامگاه امروز وارد کرمانشاه شد.

رشادت های مردم کرمانشاه سایه جنگ را از سر کشور کم کرد/کوله برها را ممانعت می کنیم از آن سو کانتینر کانتینر قاچاق وارد می شود

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد تقی اسدیان
۰۳:۳۲ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
چی میشه بالاخره؟