وزارت دادگستری آمریکا: بیش از نیمی از 45 هزار زندانی خارجی خود را اخراج می‌کنیم

آمریکا قصد دارد بیش از نیمی زندانیان خود که در خارج از خاک این کشور متولد شده‌اند را اخراج کند.

وزارت دادگستری آمریکا: بیش از نیمی از 45 هزار زندانی خارجی خود را اخراج می‌کنیمبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، آمریکا قصد دارد بیش از نیمی زندانیان خود که در خارج از خاک این کشور متولد شده‌اند را اخراج کند. 

بر این اساس، وزارت دادگستری آمریکا امروز (سه شنبه) اعلام کرد به ابتکار دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا برنامه داریم که بیشتر زندانیان متولد خارج از کشور را اخراج کنیم. براساس آمار اداره زندان‌ها، 45 هزار و 493 خارجی در زندان‌های ایالتی آمریکا زندانی هستند. از این میان 3 هزار و 939 نفر شهروندی آمریکا را دارند. نزدیک به 22 هزار و 541 نفر (54.2 درصد) مشمول دستور مهاجرتی اخیر برای اخراج از کشور هستند. 

همچنین، 13 هزار و 886 نفر (33.4 درصد) تحت بررسی‌ها برای اخراج هستند. با این وجود، 26 درصد این افراد پس از گذراندن دوره محکومیتشان، اجازه دارند در ایالات متحده زندگی کنند. 

ترامپ تاکید دارد مجرمان خارجی را از کشور اخراج کند حتی اگر این کار نیازمند استفاده از زور باشد. وزارت دادگستری آمریکا این آمار را پس از دستور اجرایی رییس جمهور آمریکا مبنی بر جمع‌آوری اطلاعات و ارائه گزارش سه ماه درباره جرم و جنایت خارجی‌ها منتشر کرد. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار